sgtpepper
Delivering excellence since 1974
Ok, då vet jagGSXR1100R skrev:Förra året va mässan rätt kass jämfört med svenska mässor, men dom har god pilsner i plastmuggar![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ok, då vet jagGSXR1100R skrev:Förra året va mässan rätt kass jämfört med svenska mässor, men dom har god pilsner i plastmuggar![]()
sgtpepper skrev:Ok, då vet jag. Jag får se hur jag gör, det är ju alltid kul att titta på motorcyklar.
Förra året var den keff. Det stod bara ett par gamla Ural-hojar och ett gäng mopeder och skrotade. Nästan i vart fallsgtpepper skrev:Hej skåningar, jag lånar tråden lite för en fråga. Jag sitter och jobbar i Köpenhamn just nu och funderar på att åka ut till Bella Center på fredagen innan jag flyger hem till fäderneslandet.
Är det värt pengarna att åka ut dit om man bara hinner knalla runt i några timmar? Är mässan lika bra eller bättre som den i Göteborg/Stockholm? Samma stora utbud av märken med mera? Jag har fan inte sett en enda hoj här i Köpenhamn och med tanke på fordonsskatterna så är jag lite orolig att det bara ska stå ett par gamla Ural-hojar och ett gäng mopeder och skrota på MC-mässan.
Så ni som varit på MC-mässan i Köpenhamn tidigare, är den värd ett besök om man bara har kanske 3 timmar på sig?
Jaha, vem av er som skall med till mässan har lust att förlänga kvällen med några pilsner / whiskey / annat alkoholhaltigt i antingen Köpenhamn eller Malmö?*Superlight* skrev:1. Gamle
2. Mr K
3. Rogerr
4. Maverick_ou812 (vill festa till det lite....)
5. Cat (vill festa till det lite...)
6. *Superlight*![]()
7.
8.
9.
10.
jag e oxå BF så jag e påMaverick_ou812 skrev:Jaha, vem av er som skall med till mässan har lust att förlänga kvällen med några pilsner / whiskey / annat alkoholhaltigt i antingen Köpenhamn eller Malmö?
Jag o Cat är BF så vi siktar på en utekväll. Någon annan som hänger på?
Cat har kollat, dom går xx:02, xx:22 och xx:42.Rogerr skrev:Ska vi spika ett tåg, vi satsar på att komma med?
Nej Corben, BF betyder Bara Fint!Corben Dallas skrev:Brother Fucker?
Mr K skrev:jag e oxå BF så jag e på
Alla vägar bär väl till Centralen?Mr K skrev:Vilken station ska vi samlas på? Centralen? Svågertorp?
Ska vi säga 10.00-10.15 vid Burger King på Centralen?
Är det någon som hittar till mässan?
Kan man vissla under vatten?
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup