Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Då återstår ju bara frågan om jag ska ta med mig rullstolen den här gången? Det är ändå rätt roligt när folk stirrar på en när man kravlar sig upp ur rullstolen och provsitter en såndär dödsmaskin.MC Mässan 2026 | MC-Mässan 2024
www.mcmassan.se
Det brukar ju finnas rullisar att låna på mässan......Då återstår ju bara frågan om jag ska ta med mig rullstolen den här gången? Det är ändå rätt roligt när folk stirrar på en när man kravlar sig upp ur rullstolen och provsitter en såndär dödsmaskin.![]()
![]()
Tipsade dem om att de skulle "...ge Tony Dönges generös rabatt på monterhyran så vi får se hans makalösa Superbikes igen."![]()
Hej Tony här. (Göteborg) MC-Mässan. Motorcykelbranschens Riksförbund (McRF). Har betalt monterhyran, även fått montern med lite extraljus och matta. Monterström.Rabatt? Får inte den mannen betalt för att medverka-)?
Hjälte!Hej Tony här. (Göteborg) MC-Mässan. Motorcykelbranschens Riksförbund (McRF). Har betalt monterhyran, även fått montern med lite extraljus och matta. Monterström.
Stockholmsmässan! Likaså.
Första turen till Stockholm blev jag sponsrad med transport utav, Sta-bil bränslestabilisator.
Andra gången betalade motorcykelbranschens Riksförbund (McRF). även transporten.
De har varit helt okey.
Min övriga kostnader per utställning har jag själv betalt, värde motsvarande en resa till kanarieöarna eller såUtan många goda MC-vänner hade det inte varit möjligt.
MC-Mässa i Stockholm 2 gånger.
MC-Mässa i Göteborg 4 gånger.
Göteborgs MotorShow i Göteborg 2 gånger.
Bilsport Performance&Custom Motor Show i Jönköping 2 gånger.
MC-Mässa i Halmstad 3 gånger.
MC-Mässa i Borås. 1 gång.
Frölunda Torg, köpcentrum i Göteborg. 1 gång.
Tjolöholm Classic. 1 dag utomhus. 7 gånger.
Speed Week Mariestad. 1 gång.
Karlskoga MotorStadion. 1 gång.
Många resor till värmen som uteblivit.
View attachment 492906View attachment 492907
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm