MC Mässan 2007 - Input´z

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Ort
Bortalängeholm
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
Hur tycker du att SMC ska profilera sig på MC-Mässan i STOCKHOLMSMÄSSAN :tummenupp 2007??

Såklart vill vi ha´ så mycket nya medlem som möjligt. Vi vill osse ge befintliga medlem så bra service som möjligt.
Så frågan är hur ska vi göra - som vi brukar, eller hitta på nått nytt och galet..

Tänk gärna till och kom med olika input´zz....
 
Last edited:
Galne Dansken skrev:
2316411 Hur tycker du att SMC ska profilera sig på MC-Mässan i Göteborg 2007??

Såklart vill vi ha´ så mycket nya medlem som möjligt. Vi vill osse ge befintliga medlem så bra service som möjligt.
Så frågan är hur ska vi göra - som vi brukar, eller hitta på nått nytt och galet..

Tänk gärna till och kom med olika input´zz....

Göttebörg IGEN??? :va :brinnerup :gnissla :huvet
 
Nej men mässan är väl i Älvsjö år 2007.

Ideér på hur ni skall profilera er. Kanske ha någon tävling? Brukar locka folk.
Göra reklam innan att ni kommer stå på mässan.
 
ha kvar det gamla SMC som det brukar, så de gamla stofilerna känner sig hemma, ta en dubbel så stor monter och ställ det "NYA" SMC med lite mer attraktiv monter, lite yngre engagerade SMC sporthojsåkare som proppar för SH- projektet, CSS m.m. Vi har ju några SH instruktörer som även klarat CSS, ställ inte en CSS hoj i montern. Kör lite filmer från dessa utbildningar i bakgrunden osv.
Då täcker man nog in både kromslädar och sporthojjar. :confused:
 
Last edited:
SMoto skrev:
2316483 ha kvar det gamla SMC som det brukar, så de gamla stofilerna känner sig hemma, ta en dubbel så stor monter och ställ det "NYA" SMC med lite mer attraktiv monter, lite yngre engagerade SMC sporthojsåkare som proppar för SH- projektet, CSS m.m. Vi har ju några SH instruktörer som även klarat CSS, ställ inte en CSS hoj i montern. Kör lite filmer från dessa utbildningar i bakgrunden osv.
Då täcker man nog in både kromslädar och sporthojjar. :confused:


Bra ideér! Kanske ha någon klar bandag för folk att prova på och göra reklam för att få folk att anmäla sig? :)

Edit:På två hjul
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top