Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej, men det var en för några veckor sen, ute i Gustavsberg, det finns massor med trådar om den mässan här. Jag jobbade i en monter, och gick således in gratis, och tyckte att det var värt pengarnaJohn84 skrev:2074583Är det någon motorcykelmässa på gång i sthlmstrakten inom närmaste framtiden?
Orkar inte leta på nätet, så frågar er istället![]()
Näe, fast det var skoj att klämma å känna på en massa hojar, utan att ha en säljare som flåsar på en. Men annars var det måtligt skoj faktiskt. Eller jo, jag köpte 8l GPS-olja för 500Cervantes skrev:2074688Om man inte va ute efter att shoppa nått så va det inte ens värt soppa pengarna att ta sig till världens ände där dom hade mässan..
Hoztic skrev:2074747Näe, fast det var skoj att klämma å känna på en massa hojar, utan att ha en säljare som flåsar på en. Men annars var det måtligt skoj faktiskt. Eller jo, jag köpte 8l GPS-olja för 500![]()
Vissa fick ju köa nån timme för att få komma in ocksåCervantes skrev:2074926Jo visst va det lite plåster på vår abstinensen men det va inte värt pengarna... va ju trots allt som att gå in i dom olika butikerna och dessutom betala inträde..c
Man får ju hoppas att dom inte hade åkt långt...Hoztic skrev:2074940Vissa fick ju köa nån timme för att få komma in ocksåMan får ju hoppas att dom inte hade åkt långt...
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |