mc-mässa stocholm

motardnisse skrev:
Jag går på torsdag! Har inte tid i helgen. :tummenupp

Du får väl gå med alla oss andra du oxå, vore ju synd om du villade bort dig.
Mässan är STOOOOR & en massa stygga hulliganer kommer att smyga runt där... :tungan


:D
 
Ghost skrev:
Du får väl gå med alla oss andra du oxå, vore ju synd om du villade bort dig.
Mässan är STOOOOR & en massa stygga hulliganer kommer att smyga runt där... :tungan


:D

Speciellt de gul/blå huliganerna. Kanske man kan torrgasa mot någon så man har nån chans att vinna nån gång. Den som vrider sönder den första gasvajern vinner :D . Såklart jag ska komma och säga hej till er. Körde de motard kl 1300 på torsdag?
 
motardnisse skrev:
Jag går på torsdag! Har inte tid i helgen. :tummenupp
JA! Kom och kramas du oxå Tonyponken (om nu inte flickvännen läser detta, för då loooovar jag att bra skaka hand!)!!! Det är klart du ska leka med oss andra huliganer!!! :yoparty

Du kan få pilla lite på lill-Husan om du vill, hon ska vara med på mässan har jag hört!!! :kär

Och ja, kl.13 är det som gäller! :)
 
Yasha skrev:
Du kan få pilla lite på lill-Husan om du vill, hon ska vara med på mässan har jag hört!!! :kär

Och ja, kl.13 är det som gäller! :)

Akta dig Tony du kan få eksem om du pillar på lillhusan,
sånna däringa blå/gula/fula märken som är svåra att få bort!! :fakta
Jag hade handskar på mig när jag var tvungen att flytta på den/det en gång.
Dom handskarna blev jag tvungen att kasta, det frätte hål på fingrarna (på handsken) att ta i lillhusan... :gnissla


:1pajas

Ses på mässan. :hej
 
Efter att ha haft tre Ktm efter varandra (räknar inte snedsteget med bulldogen :D ) så har jag sån stark orange färg på mina händer att det kommer ta många år att få bort det. Näää! det går inte bort med svinto yasha!!!! :lol
 
motardnisse skrev:
Efter att ha haft tre Ktm efter varandra (räknar inte snedsteget med bulldogen :D ) så har jag sån stark orange färg på mina händer att det kommer ta många år att få bort det. Näää! det går inte bort med svinto yasha!!!! :lol
En rejält uppvarvad vinkelslip kan fixa det mesta, mouhahhaaa :fakta
Har länge varit sugen att köpa en batteridriven dito och nu fick jag det slutgiltiga skälet. Tar med den!!!
 
Supermoto skrev:
En rejält uppvarvad vinkelslip kan fixa det mesta, mouhahhaaa :fakta
Har länge varit sugen att köpa en batteridriven dito och nu fick jag det slutgiltiga skälet. Tar med den!!!
:rofl Får jag hjälpa till? Snälla, snälla snälla!!! :hoppa

Kommer du på torsdagen också nu, Superplutto?!? :)
 
Nu är blå/gul huliganerna på gång! Ghost--> kan du vara min bodyguard på mässan
 
motardnisse skrev:
Nu är blå/gul huliganerna på gång! Ghost--> kan du vara min bodyguard på mässan
Två hojlösa ex-KTMfjantar lär ju ha stor chans. MOUHAHAHAHAAAAAAAAAA
 
motardnisse skrev:
Nu är blå/gul huliganerna på gång! Ghost--> kan du vara min bodyguard på mässan
Nänä... vi ska ju bara :kramas!!!*hehe*

:brynad

Förresten, Ghost har ingen makt över Husasekten, han är redan försvagad av en provtur på lill-Husan!!! :fakta

:rock
 
Yasha skrev:
:rofl Får jag hjälpa till? Snälla, snälla snälla!!! :hoppa

Kommer du på torsdagen också nu, Superplutto?!? :)
NU är det fixat. Undar om vi ska ta Pickisen......

En grej bara: Var ligger mässhallsjäveln???
 
Supermoto skrev:
NU är det fixat. Undar om vi ska ta Pickisen......

En grej bara: Var ligger mässhallsjäveln???
:banana

Älvsjömässan? Du kan inte missa den!!! Skicka en vägbeskrivning till Supermuppo, någon!!! :rolleyes:
 
motardnisse skrev:
Nu är blå/gul huliganerna på gång! Ghost--> kan du vara min bodyguard på mässan

Lätt fixat. Husasekten består iaf bara av en massa kraftlösa människor som inte ORKAR med en tyngre hoj... :arsele

:Bugar HEDA Gurun räknas naturligtvis inte till dom kraftlösa, eftersom han till alldeles nyligen åkte KTM. :yoparty
 
Yasha skrev:
Förresten, Ghost har ingen makt över Husasekten, han är redan försvagad av en provtur på lill-Husan!!! :fakta

:rock

Nope inte ens lite försvagad. :fatta!
Det enda som har makt över mig är nog :tuttar


:3freak
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top