Jonne_boy
Äntligen tillbaka
Kåporna är sen länge trasiga och borttagna!Tom Byron skrev:BAH, du har ju kåpor på din hoj. Du får gå med R1-geeks å annat löst folk![]()
*JUST KIDDING*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kåporna är sen länge trasiga och borttagna!Tom Byron skrev:BAH, du har ju kåpor på din hoj. Du får gå med R1-geeks å annat löst folk![]()
*JUST KIDDING*
motardnisse skrev:Jag går på torsdag! Har inte tid i helgen.![]()
Ghost skrev:Du får väl gå med alla oss andra du oxå, vore ju synd om du villade bort dig.
Mässan är STOOOOR & en massa stygga hulliganer kommer att smyga runt där...![]()
![]()
JA! Kom och kramas du oxå Tonyponken (om nu inte flickvännen läser detta, för då loooovar jag att bra skaka hand!)!!! Det är klart du ska leka med oss andra huliganer!!!motardnisse skrev:Jag går på torsdag! Har inte tid i helgen.![]()

Yasha skrev:Du kan få pilla lite på lill-Husan om du vill, hon ska vara med på mässan har jag hört!!!![]()
Och ja, kl.13 är det som gäller!![]()


En rejält uppvarvad vinkelslip kan fixa det mesta, mouhahhaaamotardnisse skrev:Efter att ha haft tre Ktm efter varandra (räknar inte snedsteget med bulldogen) så har jag sån stark orange färg på mina händer att det kommer ta många år att få bort det. Näää! det går inte bort med svinto yasha!!!!
![]()

Supermoto skrev:En rejält uppvarvad vinkelslip kan fixa det mesta, mouhahhaaa
Har länge varit sugen att köpa en batteridriven dito och nu fick jag det slutgiltiga skälet. Tar med den!!!
Får jag hjälpa till? Snälla, snälla snälla!!! 
Två hojlösa ex-KTMfjantar lär ju ha stor chans. MOUHAHAHAHAAAAAAAAAAmotardnisse skrev:Nu är blå/gul huliganerna på gång! Ghost--> kan du vara min bodyguard på mässan
Nänä... vi ska ju baramotardnisse skrev:Nu är blå/gul huliganerna på gång! Ghost--> kan du vara min bodyguard på mässan
s!!!*hehe*

MUAHAHAHAHAAAA!!! DET ÄR KRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!Supermoto skrev:Två hojlösa ex-KTMfjantar lär ju ha stor chans. MOUHAHAHAHAAAAAAAAAA

Yasha skrev:MUAHAHAHAHAAAA!!! DET ÄR KRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!![]()
NU är det fixat. Undar om vi ska ta Pickisen......Yasha skrev:Får jag hjälpa till? Snälla, snälla snälla!!!
Kommer du på torsdagen också nu, Superplutto?!?![]()
Supermoto skrev:NU är det fixat. Undar om vi ska ta Pickisen......
En grej bara: Var ligger mässhallsjäveln???
motardnisse skrev:Nu är blå/gul huliganerna på gång! Ghost--> kan du vara min bodyguard på mässan
HEDA Gurun räknas naturligtvis inte till dom kraftlösa, eftersom han till alldeles nyligen åkte KTM. 
Yasha skrev:Förresten, Ghost har ingen makt över Husasekten, han är redan försvagad av en provtur på lill-Husan!!!![]()
![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |