mc-mässa stocholm

Lilja

tycker om grus!
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
ktm 640 sm 04
är det någon som ska på mc mässan i stockholm eller!!??
det är ju ett måste!!
mycket fina hojar att provsitta!...hmmm
gött :fyllisar

bullen skrev:
är det någon som ska på mc mässan i stockholm eller!!??
det är ju ett måste!!
mycket fina hojar att provsitta!...hmmm
gött :fyllisar
Japp, jag hänger på låset på Torsdag. Var där en Lördag förut men då gick det ju knappt att röra sig där inne...

Hoj

Japp Åker tyvärr ner på lördagen o sparkar barnvagnar ...... Så otroligt lite folk då :3freak

En annan får sitta hemma å glo :( jobbar på tor/fre & lördag. får trösta mig med att ja förhoppningsvis har fått hem dubbdäcken då och att det inte kommer mer snö så ja kan ge mig ut på sjön å sprätta lite iaf.

På torsdag... lär väl hänga runt motarderna en del och så kela lite med alla goa damer i montrarna :)

Torsdag råkkar! Du får väl slå följe med mig och Spökskrället Tom! :yoparty

Jag har hört att andra chix blir mer intresserade om man redan har en med sig!!! Fast det kanske inte funkar med motardchix?!?:tuttar

Jag har hört om att ifall Heda åker ned så kommer det phetmycket chix dit :yoparty Jag tänkte åka ned men stannar nog hemma pga spara dållars å käsch så man kan skrapa ihop lite nudlar å hårdbrö :gnissla

Muuuuuu

Yasha skrev:

Jag har hört att andra chix blir mer intresserade om man redan har en med sig!!! Fast det kanske inte funkar med motardchix?!?:tuttar

Ja torsdag rokkar. Klarar inte av större folksamlingar så jag tar ledigt från jobbet.
Vi kommer nog springa på varandra, annars får vi ringa varandra o säga hej.
Jag och Brodde åker dit.

/Stefan

Torsdag luktar gruppkram :D

Klockan 1200 vid.............HUSABERGS monter såklart :fyllisar :krama

Yasha skrev:

Ap-phett! :banana Jo, vi lär nog ramla på varandra därinne - jag samåker med några andra Uppsalatomtar (gjorde jag senast också, men åkte då hem med två av mina favvo-babes :) ). Klart jag hakar på dig Vera! :krama

Tom Byron skrev:
Torsdag luktar gruppkram :D

Klockan 1200 vid.............HUSABERGS monter såklart :fyllisar :krama
JAAAAA!!! Och kl.13 är det motarduppvisning, så då kan vi skrika åt dem vi känner, som RIKTIGA huliganer!!! :kocko

C YA vid huliganmonter numero UNO!!!! The HUSABERG monter!!!! :yoparty

TomK skrev:
Ap-phett! :banana Jo, vi lär nog ramla på varandra därinne - jag samåker med några andra Uppsalatomtar (gjorde jag senast också, men åkte då hem med två av mina favvo-babes :) ). Klart jag hakar på dig Vera! :krama

:hihi Kramas är ju MYYYYYYYSIGT!!! Vem mer vill kramas?!? :tuttar Eller fick du ensamrätt nu??? :rofl

Nå, blir det kl. 12 vid Husamontern och kommer gurun att dyka upp iaf?!? Hjälp mig att svara på dessa frågor! :kär

Det skulle ju vara klart mysigt att få kramas lite med en kille som har 105mm cylle :) TomK har du någe koll på Hising om han ska dit? Har inte sett honom sedan jag var på Rörken i sommras, tror jag :va

EDIT; Jag vill dit oxå, ska klämma lite på spargrisen och se efter. Jag råkade ju impulshandla lite däck som drog åt svångremmenlite :3freak

Yasha skrev:
:hihi Kramas är ju MYYYYYYYSIGT!!! Vem mer vill kramas?!? :tuttar Eller fick du ensamrätt nu??? :rofl

Nå, blir det kl. 12 vid Husamontern och kommer gurun att dyka upp iaf?!? Hjälp mig att svara på dessa frågor! :kär

Last edited:
Hade ju tänkt å dra dit på fredagen eftersom det verkar som om folk ska dit på torsdagen eller på lördagen. Så min plan va ju att slippa folk...

Men jag fick lite jobb på fredagen så jag "måste" åkta dit på torsdagen jag med.

Syns där.

/Lucky9

Nu har ju inte jag nån motard....... men om det är nån som vill krama mig ändå så tänkte jag drälla runt efter lunch på torsdag...

betsy skrev:
Nu har ju inte jag nån motard....... men om det är nån som vill krama mig ändå så tänkte jag drälla runt efter lunch på torsdag...

Du vet att jag alltid ställer upp för dig om du vill kramas lite. :krama :banana

:)

betsy skrev:

JAAAA!!! Kramas med plupp-betsy oxå!!! :tuttar Om du är snäll, så kan du få leka motardchick du med!!! :Bugar RIng när du är där, så vi kan träffas!

Och lucky9, det är klart du ska komma och kramas oxå!!! På torsdagen!!! :tummenupp

Puss då! :kär

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...