MC Mässa i Varberg

Klart man ska dit!
Visserligen var jag på 2hjul åxå men man kan aldrig få för mkt av det goda. :tungan

Ja jag ska dit också! Var på mässan i Sthlm också, men nu när man är i Halmstad kan man ju lika gärna kika in på denna med.. :)

Jag kommer och TRX:en kommer att stå i allt i däcks monter, lite uppdaterad kommer den att vara:) bilder på uppdateringarna kommer i min tråd, när mässan är över:)

http://www.rg-engineering.com/ Rikards funny bike kommer oxå till att stå på mässan.

Yes klart som korvspat att man ska dit ^_^ blir antagligen lördagen men får se kanske tittar förbi på fredagen med.

Ok ta mycket bilder nu, o lägg upp dom här sedan. Så alla som inte åkte dit får se vad dom missat :)

ska dit med, men bara för att kolla in peders hoj:tungan , bara den är värd entrepengen:)

Själv står jag i valet.. tänkte ta en tur ner på fredag och kolla in annars. Det är en del mil att åka. Fast jag behöver nya brallor så det kanske "lönar" sig? :)

Jag kommer och TRX:en kommer att stå i allt i däcks monter, lite uppdaterad kommer den att vara:) bilder på uppdateringarna kommer i min tråd, när mässan är över:)

http://www.rg-engineering.com/ Rikards funny bike kommer oxå till att stå på mässan.

Fanken va kul!! Då får man äntligen se den "in flesh"!!
Tänkte passa på att snacka lite med Rikard också....har kammar som måste i! :tummenupp

Nå, var det nåt att ha???

Jag ska ner i morron tämkte jag!

Ducati, Honda, Kawasaki, Yamaha, Suzuki,

MC MÄSSA i Göteborg med 1-4 mars

www.motorshow.se

Ska kolla mc-mässan i Varberg, absolut. Man lär sig alltid något och träffar någon man inte sett på ett tag. Bara positiva vibbar1:pannkyss

:tummenupp Motorcykelsamling för fartglada:squid

World Superbike är en tävlingsklass inom roadracing. Ett antal modeller från denna serie från tidsperioden 1988–2002 kommer att ställas ut i en specialmonter på Göteborgs Motorshow. Bland märkena återfinns bl a Kawasaki, Honda, Suzuki, Yamaha och Ducati.
– Målet är att få ihop 15 motorcyklar, säger Tony Dönges som ansvarar för utställningen. Har vi tur kommer ytterligare några klassiska märken att finnas på plats när mässan öppnar.
World Superbike-monter C04:18

Tonys Superbikegarage
monter C04:18
presskontakt Tony Dönges, tel: 0705-689408, e-mail: 0300.62766@telia.com

Vi avser att visa Superbikes från tiden 1988-2002. Fabrikernas homologiserings-maskiner för att få deltaga i Superbike-WM. Ducati, Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Benelli. Cirka 15 motorcyklar. Vår målsättning är att cyklarna ska vara i det skick som man som vanlig MC-brukare kunde köpa sig ett ex utav i butik. Worldwide Limited Edition ifrån 200 ex till 1000 ex.
Visar i montern: Superbikes från tiden 1988-2002. Fabrikernas homologiserings-maskiner för att få deltaga i Superbike-WM. Ducati, Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Benelli. Cirka 15 motorcyklar.
Aktivitet i montern: Informationslappar om respektive modells framträdande i Superbike-WM och dess resultatprestanda finns tillgänglig.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back