Mc-mässa i Umeå?

LCF

Medlem
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
2018 Yamaha Tracer 900 GT 2003 Yamaha BT1100 Bulldog
Jag läste på Two Wheels hemsida att det skulle vara mc-mässa i Umeå den 30/3 - 1/4.
Nu undrar jag vart håller den mässan till?
Då man kommer från "inlandet" har jag inte läst eller hört någonting om den.:va

Mässan är ute på alla mcfirmor här i Umeå, Mcbolaget, Norrlands MC, Ride, Two Wheels och kanske även Nordimotor.

Efterlysning!

UMCC kommer att visa upp sig på mcbolaget ( www.mcbolaget.com ).

Vi skulle behöva en projektorduk modell mindre med tillhörande stativ. Detta för att köra filmer och visa bilder på.

Finns det nån som har eller har tillgång till en sån duk??

man satan med.. Ska man missa detta bara för att man planerat flytta upp dagen efter. hmm.. Brukar det vara något att ha? mycket folk? utställningsobject mm? mest custom eller sporthoj, eller är de gott och blandat?

man satan med.. Ska man missa detta bara för att man planerat flytta upp dagen efter. hmm.. Brukar det vara något att ha? mycket folk? utställningsobject mm? mest custom eller sporthoj, eller är de gott och blandat?

Nja, det är egentligen ingen "mässa" i riktig bemärkelse utan mer "öppet hus" hos alla mc handlare. Brukar vara rätt mycket folk för det mesta. Vet inte riktigt varför det kallas mc-mässan egentligen :va

Man kan väl säga att dessa mc-mässor är ett sätt för handlarna att visa upp årets nyheter och ha lite kampanjer på kläder och tillbehör. Absolut inget avancerat.

Okey, verkar som att man kan överleva utan att gå på den då.

UMCC kommer att visa upp sig på mcbolaget ( www.mcbolaget.com ).

Vi skulle behöva en projektorduk modell mindre med tillhörande stativ. Detta för att köra filmer och visa bilder på.

Finns det nån som har eller har tillgång till en sån duk??

Jag har kanske en duk, annars kan vi höra med LillTobbe om han får låna från jobbet.

Mässan är ute på alla mcfirmor här i Umeå, Mcbolaget, Norrlands MC, Ride, Two Wheels och kanske även Nordimotor.

Okej, det förklarar ju varför jag inte har hört någonting om "mässan".

Man kanske åker dit och kollar in vad som erbjuds, men då blir man ju säkert sugen att byta upp sig :kär

Brukar det var bra priser på kläder?

Så långt fram som söndan ska man väl ändå inte planera. Räcker gott med lördagnatt ca kl 04 eller så :D :tuttar :yoparty

*/ ?>
Nyheter
Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...