Hah ja när jag hade köpt min nya Street Triple R 2013 så undrade mina danska kollegor hur fan jag hade råd med den. Den kostade 99900 då har jag för mig, blev väl drygt 120k med tillbehör. I Danmark var det typ 250k danska.jap, var där igår.
det blev 2 fatöl o en korv o ja så tittade vi lite på dom nya mc oxå.
fan va royal enfield har många olika hojar
skit kul att titta på priserna, stackars danskar
oj va synd du inte klarar ut att äta brödet vid sidan om korvenJag var där idag. Nu är det många år sen jag var på den svenska MC-mässan men det kändes ganska litet. Tror alla utom Yamaha och Aprilia var representerade. Nog tur för mig så jag inte råkar sitta på RS660 igen. Mycket hojar att sitta på, i princip ingen utrustning. Dansken har fortfarande inte klurat ut hur man stoppar korven i brödet men ge de ett par hundra år till så kanske de fixar det.
Hah ja när jag hade köpt min nya Street Triple R 2013 så undrade mina danska kollegor hur fan jag hade råd med den. Den kostade 99900 då har jag för mig, blev väl drygt 120k med tillbehör. I Danmark var det typ 250k danska.
den stora cvo harley´n koster ca 1,2 mille i danmarkEn Dansk vän jag brukar träffa på Assen köpte någon lam Honda 500 On/off-road. Den gav han mer för än vad jag gav för min RSV4
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|