MC-mässa i halmstad 12-14 mars

Hahah Vågar man hoppas att den kommer i närheten av den "enorma" mässa i Borås=)
Crapier than crapiest..with a crap filling..

Hahah Vågar man hoppas att den kommer i närheten av den "enorma" mässa i Borås=)
Crapier than crapiest..with a crap filling..

du menar crossmässan i borås:mad:, nä vi får väl hoppas att de lokala handlarna tar med sig några mer "sportiga" nyheter, men jag antar att man inte får ha för stora förhoppningar utan tar det för vad det är, mässan i borås hade dom hausat upp alldeles för mkt kändes det som, många vart nog jävligt besvikna inkl mig själv särskilt då många åkte långt för att besöka mässan.

De får nog bli en sväng til halmstad med då... Tror dom flesta förväntade sig för mycket av Borås så därför blev de lite av en besvikelse. dock kan jag håla med om att de var för mycket Cross cyklar där.

Handlarmässor

du menar crossmässan i borås:mad:, nä vi får väl hoppas att de lokala handlarna tar med sig några mer "sportiga" nyheter, men jag antar att man inte får ha för stora förhoppningar utan tar det för vad det är, mässan i borås hade dom hausat upp alldeles för mkt kändes det som, många vart nog jävligt besvikna inkl mig själv särskilt då många åkte långt för att besöka mässan.

Alltså,när de stora hojimportörerna beslöt att slopa den stora mässan i Stockholm/Göteborg så vädrade ett antal småarrangörer av mässor morgonluft och drog igång ett antal småmässor men dessa kan aldrig ha den tyngden som en stor gemensam mässa.
Mitt råd:Besök istället handlare som håller mässor t.ex.Bike i Trollhättan,
Alla märke(I princip)ingen entréavgift,massor av erbjudande.
Sedan i Mars kommer andra handlarmässor från Malmö i söder till Umeå i Norr. :banana

Det var så lite så. Den nya hallen är alltså mycket större?

Jag har varit på en mässa i den nya hallen o e väl lite större än där mässan va förra gången.

Jag ska dit o kolla iaf:tummenupp

Och mässan i boråt tyckte inte jag alls va så kass:gnissla

Man ska inte ha så höga förväntningar när det gäller de här "lokala" mässorna.

E bara kul att det anordnas lite sånt nu i vintermörkret:)

nå, var det ngn som förmådde sig att masa sig till mässan idag som kan lämna en liten rapport.

sådär.

mässan var väl helt ok, bättre än borås ivf, tog lite bilder, kommer att ladda upp några lite senare (ungarna tjatar om godis så jag måste iväg å lösa det på momangen åt dom)

Riktigt bra med folk! Riktigt kul att konstatera att intresset för supermoto i allra högsta grad är levande.

Kom förbi Supermotosweden.se/Svemo montern imorgon o va med i vår tävling så kan ni vinna en årsprenumation av Bike :tummenupp

578726732.jpg

Det var ganska trångt, men det är det ju på en mässa. Plus för att handlarna som sålde Elvis-saker och annan bråte fått en egen hall så att man slapp se det om man inte ville. :D
Minus för dom förbannade Viasat-säljarna. Okej att dom stod där, men dom verkade ha svårt att förstå att man inte var intresserad. Ett nej är ett nej! :mad:

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back