mc mässa i gbg

brandes

utan hoj så har man inget liv
Gick med
10 May 2006
Hoj
en ricktigt fräsig NSR :)
hej jag undrar ifall det är några som har lust att komma på mc mässan i göteborg, skulle vara kul att träffas och snaka så som mr emkom föreslog fast jag kan ju inte åka till sthlm...

brandes skrev:
2630377 hej jag undrar ifall det är några som har lust att komma på mc mässan i göteborg, skulle vara kul att träffas och snaka så som mr emkom föreslog fast jag kan ju inte åka till sthlm...

Jag är jävligt sugen, har inte varit på någon mc mässa hittils:va

Last edited:
Vilken mässa är i gbg? På 2 Hjul är ju i stockholm i år, eller nästa år blir det ju. :va Om det är någon i gbg kommer jag iaf :)
Btw, Lundgren, 4h? :skrämd Man åker från Uddevalla till Stockholm på 3h me X2000 :tummenupp

Last edited:
början av nästa år är det mc mässa i jönköping:yoparty
kom dit ffs;)

För fan pöjkar.

Nån av er måste fan till Sthlm och gå runt med mig ju!!

Grappy skrev:
2630527 Vilken mässa är i gbg? På 2 Hjul är ju i stockholm i år, eller nästa år blir det ju. :va Om det är någon i gbg kommer jag iaf :)
Btw, Lundgren, 4h? :skrämd Man åker från Uddevalla till Stockholm på 3h me X2000 :tummenupp
Bil ;)

brandes skrev:
2630377 hej jag undrar ifall det är några som har lust att komma på mc mässan i göteborg, skulle vara kul att träffas och snaka så som mr emkom föreslog fast jag kan ju inte åka till sthlm...

det är väl inte ens någon mässa i gbg i år? På 2 hjul e ju i sthlm som nån sa. jag e lätt på om de nu e nåt i gbg, har nästan funderat på å dra upp till sthlm oxå.

Mr.PB skrev:
2630799 men du Niklas Du jag o david kan väl försöka dra dit tillsammans ?
Bra jag möter upp er där, bra då sa vi så å bärgren kommer också med, men va bra då säger vi så. :D

prulle skrev:
2630824 Bra jag möter upp er där, bra då sa vi så å bärgren kommer också med, men va bra då säger vi så. :D

Låter topp, och SH-tröja/FH-tröja är ett måste.

Fast EmCom har väl ingen av dom:huvet

brandes skrev:
i GÖTEBORG? vore ju underbart men har inte hört om ngn mässa där iår(nästa då..:P) 2hjul va ju i gbg två år i rad pga att mässhallen i sthlm va upptagen andra året om jag minns rätt. LänkaLänka! vill höra mer om mässan i jönköping oxå! man vill ju inte åka till baksidan om det är mässor häromkring också!

Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back