Mr.Dna
Slabanger
Har hört att det ska vara en Mc mässa i Danmark, är det någon här som vet något om den?? Är den stor etc?? Någon som har någon hemsida?? Jag har letat både här på Sporthoj och altavisa men jag hittade inget så ni får ge mig info nu. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Mr.Dna skrev:Har hört att det ska vara en Mc mässa i Danmark, är det någon här som vet något om den?? Är den stor etc?? Någon som har någon hemsida?? Jag har letat både här på Sporthoj och altavisa men jag hittade inget så ni får ge mig info nu.![]()

Mr.Dna skrev:Tack så skit mycket![]()

R1 RACER skrev:Eventuellt tar man sig dit o checkar lite,man kan ju passa på att ta den en fredag eller tidig lördag så har man ju lite nytta av att gå på ströget oxå o eventuellt kan där slinka ner nån goa beer oxå.
Jag är ju lyckligt lottad som jobbar skift o då även helger,nätter eft midda,förmidda.Typiskt de darna jobbar jag eftermidda men jag ska se om jag kan få ledigt kanske.Knorten skrev:Blir det på fredagen kanske jag hänger på om det e ok,. kan dock inte på lördagen
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |