Mc-mässa Borås

Det var kasst som vanligt, förra året var aptrist, gick runt på 30 min, tyvärr blev det en upprepning, helt värdelöst och som vanligt så var det 80% "glidartomtar" och resten annat folk som var där för att titta på hojar, Stibix stod för sporthojarna och en liten del av Bergmans.

Det var skit rent ut sagt, Johans MC är ju mitt uppe i en flytt så dom var inte ens där så den nya Speeden fick man inte se, sen var Defekta där med sina mopeder, sen var det en motivlackad CBR 1000RR i Rossi tema, den var riktigt najs dock!

Annars massa crossar, fyrhjulingar och annan skit!

Det roliga är att alla sa exakt samma sak när dom kom ut "Ja det var väl inte så mycket att ha...".

Dock! Ang Rossi CBRen vem fan vill ha cbr på dynan i metall som sticker ut..!? Varför inte ha stygn? Pålimmade plast bitar... Men förutom det vart den ganska läcker!

Stibix ställde ju ut kaworna, dom hade ju rätt många hojar där, eller alla. :va Jag vet inte vad jag skall säga riktigt, det kom fram en kille ganska ung och sa när ja kolla på zx10an "bam, 200hk! Smäller gött i pungen när du gasar" :va Okaj.. tänkte mest för mig själv... Sen gick ja..

Fast det är ju helt sant! Men om du vill så kan du ju strypa ner den med en enkel fingerrörelse på styret :arsele

Men om intresse finnes så kan du få följa med till anderstorp och testa hojen den 17 april så får du känna av kraften jag pratade om. :)

Bara att höra av sig..
//
lillmackan

E la bra å få veta att den "försäljarstilen" inte funkar på alla dårå..

Fast det är ju helt sant! Men om du vill så kan du ju strypa ner den med en enkel fingerrörelse på styret :arsele

Men om intresse finnes så kan du få följa med till anderstorp och testa hojen den 17 april så får du känna av kraften jag pratade om. :)

Bara att höra av sig..
//
lillmackan

jag följer gärna med och kör nya zx10an på anderstorp, var anmäler man sig?

Låter ungefär som MC mässan i Köpenhamn, 3-4 handlare som ställer ut sin gamla skåpmat o nåra motivlackerade choppers.
Nu brukar väl den mässan vara mer undanflykt än huvudnummer, och där faller troligen Borås på eget grepp..:tuttar

Back