MC Mässa 2014

Välkomna till en kanondag med provkörningar av 11 olika märken.
Här kommer AVA MC:s uppställning

Ducati
Multistrada, Monster 1200, Hypermotard, Diavel

Suzuki
Hayabusa, DL1000A

Quaddro trehjuling skoter för B-körkort

Kawasaki
Z1000, z1000sx, Z800

Kolla in www.mcmassa.se för info och tänk på att inga bilar kommer in på området så ta hoj, kommunalt eller se hemsida för bilparkering. Hojparkering finns det gott om däremot.

Man får provköra en hayabusa alltså?:kär:kär:kär
Hur ser det ut på just sporthojsfronten annars?
Kommer vara där iaf.

Blir väl inga Supersporthojar men vad sägs om t.ex. Honda GL1800 Goldwing :hihi
Eller BMW S1000R, Honda CB1000R, Aprilia Tuono som troligen dyker upp.

Och bra väder ska det bli också!! :tummenupp

Bra väder blev det! Likaså provkörning av Hayabusa samt MV Augusta F3 800, så en supersport fanns det. Och vilken rolig jävel den var sen....:tummenupp
Blev lite såld på det där trepipiga ljudet och motorkaraktären, upplevde den som väldigt kul och egensinnig ända från botten och uppåt. Hayabusan var bara helt perfekt rakt igenom på nåt vis...
Tack för ett toppenevenemang!:tummenupp

Var där med bägge barnen idag, riktigt trevligt! Kul att se så otroligt mycket olika hojar!
:tummenupp

Jag var också där och när jag kom tappade jag hakan: så otroligt mycket folk och det kom hojar på löpande band hela tiden, det tog aldrig slut. Undrade var alla fick plats egentligen. Grattis, ett lyckat evenemang! :tummenupp

Funderade på medlemskap, men jag får se..
Klart du ska bli medlem :)
Kom förbi en dag, t.ex. på torsdagsträffarna eller vilken dag som helst då Rapido har öppet nästan varje dag året runt från kl 18 för alla med MC-intresse. Helger på sommaren öppnar vi kl 16.
Idag öppnar vi lite tidigare för det är MotoGP på storbild!

Stort tack till ett kanon arrangemang, som bonus så var ju vädret lika bra. Alla tummar upp!

/U

Väldigt trevlig mässa! Dock var det lite synd att det bara fanns en A2 hoj att provköra. Men det var ändå riktig roligt! :crash

Back