Mc-lyft

Micke-cbr600

Duke´n
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR600 -93 såld,Ktm Duke II -03 såld, Ktm Duke II -01 såld, Yamaha tt600e -96 såld, Yz450f -03 såld, Gpz600r -85 ( LT-Z50 :-)
Tjenare

Är det någon som vet var man kan köpa en mc lyft som är bra till ett vettigt pris. Vettigt pris är väl mellan 1 o 2 tusenlappar ungefär ??
Ja hittade en på jula postorder för en tusenlapp men man vill ju inte köpa nå skit som inte är nåt att ha. Ska ha den till en Ktm duke II:a :confused:

Jag har en broschyr liggandes här innehållandes lyftar, balansmaskiner etc etc till just hojjar. Det står tyvärr inget pris, men det ska nog va bra kvalitet. www.wertherint.com står det på baksidan, kolla o se om du hittar nått du gillar.

EDIT: Direktlänk till katalogen som fanns på deras sida http://www.wertherint.com/lang_en/prodotti/autoattrezzature/moto

Men jag antar att du vill ha en affär i sverige, så mitt tips är kanske inte värt så mycket :(

Last edited:
scud skrev:
Jag har en broschyr liggandes här innehållandes lyftar, balansmaskiner etc etc till just hojjar. Det står tyvärr inget pris, men det ska nog va bra kvalitet. www.wertherint.com står det på baksidan, kolla o se om du hittar nått du gillar.

Kanon bra, tack så mycket !
Hittade förresten en annan tråd där det stog om just jula lyften o den va tydligen bra.

Verktygsbodens lyft är mer seriös än man kan tro utifrån priset; den fanns ju IRL på hojmässan i Gbg för alla som ville känna på den.
Nästan samma lyft, bara några centimeter större, finns hos http://www.drift-underhall.se/ en femhundring billigare, fast då ingår inte frakten. De har även en mindre variant för 1995:-, men den är i minsta laget för en fullvuxen hoj.

Tack för råden, ska beställa en från jula idag.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D