mc-larm

Funderar själv på ett Bikeguard 6692A som finns här bla...... 1200:-
Har frågat här tidigare hur bra det funkar utan några klara svar.....
Borde ju göra sitt jobb å avskräcka pillare..... riktiga tjyvar fixar nog vilket larm som helst dock.....

Last edited:
Micro alarm

Här finns ett billigt mc larm men om det är nån vidare kvalite kan jag inte svara på. 289 kr iallafall.
Kolla här http://www.addemoto.se/ ladda ner katalogen o klicka på signalhorn så finner ni det.Funderar iallafall själv bara för nyfikenhets skull kolla upp vad det är.
Mvh R1 racer

R1 racer skrev:
Här finns ett billigt mc larm men om det är nån vidare kvalite kan jag inte svara på. 289 kr iallafall.
Kolla här http://www.addemoto.se/ ladda ner katalogen o klicka på signalhorn så finner ni det.Funderar iallafall själv bara för nyfikenhets skull kolla upp vad det är.
Mvh R1 racer

jag har haft ett likadant... måste sitta helt öppet/synligt.. så inget täcker den... sitter den dold, så låter den väldigt lite.. är skit i mina ögon

Oki det var ju nåt lurt!

wonderwizard skrev:
jag har haft ett likadant... måste sitta helt öppet/synligt.. så inget täcker den... sitter den dold, så låter den väldigt lite.. är skit i mina ögon
Tackar! ja det var ju nåt lurt i gärningen när det är så billigt...alltså inget vidare till kvalite.Ska det va larm så ska det ju helst väcka hela kvarteret när det ljuder.
Finns det dock inga larm som man slipper o dra o klippa i sladdarna för att koppla in utan räcker med batteri drift eller enklare tillkoppling till mc batteriet?....he he människan är lat av naturen.

R1 racer skrev:
Tackar! ja det var ju nåt lurt i gärningen när det är så billigt...alltså inget vidare till kvalite.Ska det va larm så ska det ju helst väcka hela kvarteret när det ljuder.
Finns det dock inga larm som man slipper o dra o klippa i sladdarna för att koppla in utan räcker med batteri drift eller enklare tillkoppling till mc batteriet?....he he människan är lat av naturen.

Dynamite med kvicksilverbrytare ?? väcker garanterat grannarna.. samt att tjuven garanterat inte snor nått mer... glöm inte att desarmera den innan du sätter dig :D

Vad jag har hört så ska Spy Ball va dom bästa mc larmen.. Köpte själv ett sånt till min i sommras och det funkar bra !!! Kostar kanske lite mer men tror det är värt det...

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park