lars m1000r
gixxer4ever
vart hittar jag bra mc-larm o bästa pris ....
gärna tips på hemsidor!
gärna tips på hemsidor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
lars m1000r skrev:vart hittar jag bra mc-larm o bästa pris ....
gärna tips på hemsidor!
R1 racer skrev:Här finns ett billigt mc larm men om det är nån vidare kvalite kan jag inte svara på. 289 kr iallafall.
Kolla här http://www.addemoto.se/ ladda ner katalogen o klicka på signalhorn så finner ni det.Funderar iallafall själv bara för nyfikenhets skull kolla upp vad det är.
Mvh R1 racer
Tackar! ja det var ju nåt lurt i gärningen när det är så billigt...alltså inget vidare till kvalite.Ska det va larm så ska det ju helst väcka hela kvarteret när det ljuder.wonderwizard skrev:jag har haft ett likadant... måste sitta helt öppet/synligt.. så inget täcker den... sitter den dold, så låter den väldigt lite.. är skit i mina ögon
R1 racer skrev:Tackar! ja det var ju nåt lurt i gärningen när det är så billigt...alltså inget vidare till kvalite.Ska det va larm så ska det ju helst väcka hela kvarteret när det ljuder.
Finns det dock inga larm som man slipper o dra o klippa i sladdarna för att koppla in utan räcker med batteri drift eller enklare tillkoppling till mc batteriet?....he he människan är lat av naturen.
lars m1000r skrev:vart hittar jag bra mc-larm o bästa pris ....
gärna tips på hemsidor!
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär