MC kurs mitt i vintern

tonytule

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2004
Hoj
Suzuki GSXR1000 -05
Är du ledsen över att MC sässongen snart är slut?
Har du svårt att hålla dig över hela vintern utan att få åka mc?

Häng med på vår Off Road kurs på Fuerteventura i Januari/Februari och öva på lite feta uppställ, branta backar, lösa stenar, sand, underbara grusvägar och drick en massa god kall öl när solen värmer din kalla Svenska kropp.

Nybörjare eller van Enduroåkare vi kör olika grupper och anpassar oss till dina förkunskaper. Även om du normalt bara kör på asfalt här hemma kommer du ha nytta av dessa kunskaper när du kommer hem och vi kan garantera en härlig kul vecka med massa hojåkning, skratt och nya kompisar.

Mer info på www.mckursen.nu

Tony

Vafan. Sånt här vill inte jag se nu, jag ska ju spara en massa pengar till nästa säsong... :mad:

Ursäkta en gång. Är 2000 kr INKL. resa?

E bara trött på all reklam som poppar upp överallt:mad:

Fördelen med forum är ju att man kan välja vad man vill läsa, så länge det är mc relaterat så tycker jag det är helt ok.

Att sedan använda ord som oseriöst utan grund tycker jag inte är speciellt trevligt.

Tycker vi slutar spamma sönder denna tråd, som ÄR seriös och handlar om en riktigt bra kurs :)

Fördelen med forum är ju att man kan välja vad man vill läsa, så länge det är mc relaterat så tycker jag det är helt ok.

Att sedan använda ord som oseriöst utan grund tycker jag inte är speciellt trevligt.

Tycker vi slutar spamma sönder denna tråd, som ÄR seriös och handlar om en riktigt bra kurs :)

Om man skriver om något i ett forum i andra hand för att diskutera en produkt helt ok. Men att annonsera samma produkt som säljare i ett forum.. näe. då tycker jag man hyr en annons plats i stället.

Om man skriver om något i ett forum i andra hand för att diskutera en produkt helt ok. Men att annonsera samma produkt som säljare i ett forum.. näe. då tycker jag man hyr en annons plats i stället.

En liten hint kan ju vara att forumet heter Bandagar / Kurser och alla andra trådar här innehåller i princip samma sak. Denna del är till för såna här trådar.

Eller så bryr du dig inte... Jag bryr mig inte, och jag mår bra av det. Sen att jag har slösat 30 sekunder på att ha skrivit detta gör mig mindre glad. Och du borde sluta slösa din tid på att klaga.

:tummenupp

Hoppsan det blev ju en riktigt livad tråd detta även om den inte verkar handla så mycket om själva innehållet.

Roligt med folk som har åsikter.

Häng med och ha en skön vecka i solen med hojåkning.

ps. jag är inte handlare..

Så går det när man inte läser ordentligt dvs ca 10800;- för kursen då. Nu får man fundera skidresa - mcresa hm hm.

Last edited:
Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...