Mc Kortet!?!?

CalleE skrev:
Glöm inte att du måste ha lämp för MC också, eller har de ändra det systemet också? Det var ju banne mig 5 år sedan jag körde upp för MC och 6 år sedan jag körde upp för bil och skrev teorin. Fick A - begränsad(mellan) -99 och tittar försäkringsbolagen i mina papper så ser det ut som jag fick A-kort 01, men det är alltså att VV skrev upp behörigheten till A utan begränsning 01. Det får man säga till om man ska ha 24+ 5 år försäkring...

Iallafall så kostade lämpet inte mycket mer för att man skulle ta två behörigheter.

Jag har även märkt att väldigt många måste köra upp väldigt många gånger för att klara skivan? :va Se till att sälla dig till vår ödmjuka skara som skrivit teorin en gång och kört upp två gånger(A och B)...

måste jag ha lämp för att skriva upp?

Biffen_86 skrev:
måste jag ha lämp för att skriva upp?

måste man inte ha lämp bara för att övningsköra?

men men..jag ska ändå till körskolan idag..ska köra lite teori på datan där till b kortet kanske till a kortet, så jag ska kolla upp allt om mc kortete också=)

Jag är glad att du inte bor nära mig eftersom du verkar planera att glöma teorin när du du tatt kortet

Biffen_86 skrev:
vad snackar du om?

det har jag alldrig sagt...
Glömt svenska språkets teori också kanske? :)
Ne ska sluta retas... Men du skrev att du skulle skynda dig med och ta mckortet så du inte skulle glömma teorin, det är tänkt att man ska kunna teorin även 10 år efter!

HanneZ skrev:
Glömt svenska språkets teori också kanske? :)
Ne ska sluta retas... Men du skrev att du skulle skynda dig med och ta mckortet så du inte skulle glömma teorin, det är tänkt att man ska kunna teorin även 10 år efter!

okey:)
ne jag menade att man tar kortet så att man slipper plugga sen efter för det är högst sannolikt att jag kommer glömma en del..men inte allt så vi kan faktirkt blir grannar;)
hehe

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...