MC-kortet klart!!!!

-MattiasH-

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
VFR 750F -97
Yihaa!!! Igår klarade jag uppkörningen och fick tillslut körkortet. :tummenupp

Jag fick börja med en säkerhetskoll på bromsarna, och sedan fortsätta med hatobjektet nummer 1 "garagevändningen"
Han sa till mig att jag skulle värma upp lite, och sedan när jag kände mig redå göra en vändning åt varje håll...
Jag var nervös som f-n och det blev ju inte bättre efter uppvärmningen direkt. Vart hade mitt balanssinne tagit vägen? :va
Jaja, det var det tänkte ja.. lika bra att köra vändningen och sedan åka hem och sura resten av sommaren. Jag gjorde en vändning åt varje håll och trodde garanterat att jag skulle få göra om båda två, men de var tydligen ok!?

Ungefär här försvann nervositeten, och resten av manöverdelen gick kanon.
Sedan var det dags för en sväng ut i trafiken. Där missade jag en skylt och fick ett kärringstopp, annars gick det fint där med...
Så nu sitter man här med en bokstav till på körkortet och 2 veckors semester kvar :banana

Grattis! :tummenupp

Fixade kortet i onsdags jag :) Trodde jag kuggade på 90-bromsningen, men icke :D

Gratulerar till körkortet! Det är en härlig känsla att äntligen fixa något som man kämpat för! Grattis Grattis, kör försiktigt!

Grattis! :tummenupp
Hoppas att det snart är jag som får lov att skriva en tråd om att ha fixat kortet :tomten

Grattis!! :banana

Tog mitt 16 juni, om det inte hade varit för öronen så hade huvudet delats av leendet man gick runt med..En jäkligt go känsla! Grattis än en gång!

:yoparty

Whiplash skrev:
Grattis!! :banana

Tog mitt 16 juni, om det inte hade varit för öronen så hade huvudet delats av leendet man gick runt med..En jäkligt go känsla! Grattis än en gång!

:yoparty

Tack och grattis!! :banana
Den goa känslan gör sig påmind varje gång man åker ut och kör :yoparty

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard