MC Kortege Västmanland Runt 22 Maj 2004

T2

Skrotsammlare!!!!
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Västerös
Hoj
SV1000S -04
Läste detta i tidningen.........
Mc kortege Västmanland runt 22 maj
till förmån för trafikskadade motorcyklister.


Kortegen arrangeras av Bågen MC i sammarbete med Västerås Stad
och Västerås Citysamverkan.
Startavgiften går oavkortat till ALFTA Rehab Center för vård
av cancer- och trafikskadade.​

Startplats:
Stora torget, Västerås​
Samling:
kl. 10.00 den 22 maj​
Avfärd:
kl. 11.00​
Avslutning:
Stora Torget, Västerås​
Startavgift:
50:-/hoj​

Alla är hjärtligt välkommna till en ca 20 mil lång
resa genom vårt vackra Västmanland!​

Mer info: hem.passagen.se/bagenmc eller tel 021/147030 (tel.svarare under v.21)​
 
Last edited:

T2

Skrotsammlare!!!!
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Västerös
Hoj
SV1000S -04
Mc kortege Västmanland runt 22 maj
till förmån för trafikskadade motorcyklister.

Vore ju häftigt om vi kom inåkandes på torget 70st i våra fina tröjor, tycker det låter som en vettig sak att stödja..... :yoparty :yoparty :yoparty //T2
 

FredR1k

www.hojdack.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
R6+yz426+wr450
Bah! Då är ju funktionärskursen :fatta!

Kan du inte kolla om dom kan flytta på det till en annan dag :D
 

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Västerös
Hoj
Näe
Om jag slipper åka i kortegen runt västmanland så är det ok... det är det seeeegaste jag varit med i hela mitt liv... usch tvi.

Men 70 lakritsar på torget är ok.

//P

T2 skrev:
Vore ju häftigt om vi kom inåkandes på torget 70st i våra fina tröjor, tycker det låter som en vettig sak att stödja..... :yoparty :yoparty :yoparty //T2
 

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Ort
Längs en landsväg
Hoj
BSA 350 -30.
Ja, fy faaaaaan vad tråkigt det va´

Men jag (Vodafone) sponsrar i alla fall lotteriet med en kameratelefon :tummenupp Dessutom håller jag med T2 100% att det är en vettig sak att stödja! Tyvärr är det ju funktionärskursen samtidigt annars hade jag hakat på trots att det är tråkigt.

Pejo skrev:
Om jag slipper åka i kortegen runt västmanland så är det ok... det är det seeeegaste jag varit med i hela mitt liv... usch tvi.

Men 70 lakritsar på torget är ok.

//P
 
Last edited:

T2

Skrotsammlare!!!!
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Västerös
Hoj
SV1000S -04
Ja ingen är ju tvungen att åka med & dom som är upptagna med kurser och dyligt kan ju av naturliga skäl inte men för dom som kan så är det ju bara att visa sig ingen är ju tvungen att åka med.... Tycker det är en shyst grej att stödja är nog inte bara jag som tycker det..... Så på med tröjorna ni som kan så visar vi vilken stans bästa klubb är.... // T2
 
Last edited:

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Västerös
Hoj
Näe
Näe, ingen är tvungen till nånting....

Förra året (ihop med FredR1k bl.a) så åkte vi bakom kortegen, så vi slapp rulla i 70 knutar i 20 mil. Vi lät hela gänget glidare få ett bra försprång, sen åkte vi i eget tempo 'ifatt' dem. Det var rätt skojjig åkning då.
Att representera på torget och i Sätra Brunn är bra.

T2 skrev:
Ja ingen är ju tvungen att åka med & dom
Tycker det är en shyst grej att stödja är nog inte bara jag som tycker det..... Så på med tröjorna ni som kan så visar vi vilken stans bästa klubb är.... // T2
 

VaLLe

天皇
Gick med
3 Aug 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Harley-Davidson FXDWG
Det regnar den dagen :tungan (tänker på kursen) men självklart skall övriga lakrisar köra :tummenupp
 

Mav

Fattigast...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Yamaha FZR 1000
Jag åkte med en bit förra året men det va nog det tråkigaste jag gjort. Vände i Köping och åkte hem i mitt eget tempo :arsele
 

Cattis

Världens Bästa Karlsson
Gick med
19 Sep 2003
Ort
Västerås
Hoj
Ingen för tillfället
Bra initiativ!!!!

T2 skrev:
Vore ju häftigt om vi kom inåkandes på torget 70st i våra fina tröjor, tycker det låter som en vettig sak att stödja..... :yoparty :yoparty :yoparty //T2

Tycker att så många som möjligt skulle ställa upp dels för att pengarna går till en bra sak och dels för att det vore väl lite reklam för klubben om vi var representerade i en stor grupp.

Samling vid station kl 09.30-09.45 kanske för att sedan åka i en lååååååååång rad in på torget???? :)
 

VaLLe

天皇
Gick med
3 Aug 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Harley-Davidson FXDWG
Cattis skrev:
Tycker att så många som möjligt skulle ställa upp dels för att pengarna går till en bra sak och dels för att det vore väl lite reklam för klubben om vi var representerade i en stor grupp.

Samling vid station kl 09.30-09.45 kanske för att sedan åka i en lååååååååång rad in på torget???? :)

Bra Cattis :tummenupp
 

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Bästerås
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
Cattis skrev:
Tycker att så många som möjligt skulle ställa upp dels för att pengarna går till en bra sak och dels för att det vore väl lite reklam för klubben om vi var representerade i en stor grupp.

Samling vid station kl 09.30-09.45 kanske för att sedan åka i en lååååååååång rad in på torget???? :)

Japp, det är en bra idé! :tummenupp Vore rätt mäktigt om så många som möjligt från klubben kom. :yoparty
 

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Ort
Längs en landsväg
Hoj
BSA 350 -30.
Köper ni lotter och stödjer trafikskadade så har ni chansen att vinna många fina priser, bl a så kan ni vinna en kamertelefon med VGA-kamera och zoom, TFT-skärm, 4mb minne, högtalartelefon, polyfona ringsignaler, java-spel, mm.mm.
Finlandskryssningar och en massa annat kul lottas också ut. Företagen i stan har varit riktigt generösa!
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top