Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
andersu skrev:skulle vara skönt att göra bort teorin först sen börja med körningen... lr vad tro ni??
LayDeeOmega skrev:Har själv börjat med körkortet, gjorde teorin först och skrev i januari och har nu satt igång med körningen.
Vill du ha kortet fort och körskolan redan börjat tycker jag du ska plugga teorin samtidigt som du kör.
Har körskolan inte satt igång än tycker jag att du ska börja med teorin och ta den först. Sedan har du bara körningen att tänka på![]()
andersu skrev:jo de är så att de är trost allt 4mil enkel väg dit vill ju inte pendla de hela tiden börjar en imorrn... men de gå väll att plugga själv väll?? och gå skriva om typ 2-4veckor när man suttit och rå pluggat hemma ha inget annat att göra ändå sjukskriven så kan träna med datan skiva varje dag varje timme... så de gå väll att göra så??\\Anders
LayDeeOmega skrev:Klart att det går att plugga hemifrån. Skaffa dig aktuella teoriböcker och använd dig gärna av program via datorn för att sedan testa dina kunskaper. Trafikskolan som jag skrev in mig på ordnade så att jag fick ett lösenord och kunde sitta hemifrån via internet och logga in på deras körkortstester.Tror att många andra körskolor har liknande funktioner. Skulle det nu inte vara så går det lika bra att plugga med böckerna och olika teoriprogram via datorn. Kolla med någon kompis om han/hon har något program du kan låna. Annars finns det att köpa!!
Lycka till, och glöm inte att inte enbart plugga på MC-delen![]()
andersu skrev:nej då tänkte du bil frågor med?? dom kan jag rätt bra nu tro jaghehe.. jo ska dit imorrn ska prata med dom då köpa cd som dom hade sas de iaf... få se då...
vill ha kortet så man få köra
LayDeeOmega skrev:Trafikfrågorna var det jag hade i åtanke![]()
Även om du känner att du kan dom, plugga ändå. Har själv B-körkort och tänkte först att jag inte skulle ägna den delen så mkt tid. Men man glömmer ganska fort, så det är värt att kolla över även dessa frågor en extra gång!
andersu skrev:en fråga här hur många frågor komma de komma på mc provet när man gör de????
A_o_D skrev:jag klarade uppskrivningen för några veckor sen.. va svårt som helvete tyckte jag..
men läser man så är det nog enklare![]()
andersu skrev:en fråga här hur många frågor komma de komma på mc provet när man gör de????
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |