Mc- kompaniet

jompa25

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
ingen
Hej.
Va i kontakt med Mc- kompaniet i Väring.

Måste säga att dom jag har pratat med är super trevliga.
Ringde dit för ett pris förslag och det resulterade att en dag senare ringer jag upp och köper en hoj av dom.

Har jag haft tur eller är dom så bra att ha med att göra?!
Själv är jag super nöjd med deras bemötande.

De är riktigt seriösa, jag har handlat där i en massa år och alltid fått mycket bra bemötande. Värt att tillägga är att jag fick riktigt bra hjälp med att hitta delar en gång när jag ägde en udda-hoj.

Testade att ringa Din Mc igår, måste säga att dom var jätte trevliga, dom sa hej och välkommen och allt, jag har nu bara gott att säga om Din Mc. Köpte olja där förut, dom bara: det blir 300 kronor, jag blev helt överlycklig när dom sa det :rolleyes: Med andra ord: vad är tråden till för?

Testade att ringa Din Mc igår, måste säga att dom var jätte trevliga, dom sa hej och välkommen och allt, jag har nu bara gott att säga om Din Mc. Köpte olja där förut, dom bara: det blir 300 kronor, jag blev helt överlycklig när dom sa det :rolleyes: Med andra ord: vad är tråden till för?

Så att bittra människor skall få nått att klaga på?

Mupp!!

Hör inte till vanligheterna att mchandlarna är måna om kunden. Och jag måste hålla med att dom verkligen är bra där i Väring :tummenupp

Köpte nuvarande hoj hos pojkarna i Väring. Riktigt bra folk som verkligen visar att man är uppskattad som kund.

Till er andra kan jag bara säga att det är väl själva fan att man inte ska kunna starta en positiv tråd utan att några jävla nötter måste tramsa till den.

också köpt min nuvarande hoj på mc-kompaniet, riktigt bra folk att ha och göra med :tummenupp

Handlat hoj o annat av Mattias på MC-kompaniet flera gånger o kan bara instämma, bra service o mycket trevligt bemötande har jag alltid fått där till skillnad mot andra handlare, det gör att jag hellre tar en resa dit trots 40 mil tor för mig, att dom sen är billigare på det mesta än handlarna söderöver gör ju sitt till....

Last edited:
Kan bara hålla med i det positiva !
Köpte min där förra året.
Svarar snabbt på mail,håller en uppdaterad via tele,levererar på utsatt tid,
alla papper mm utan krångel,självklarheter som inte är så självklara på
alla ställen !
Och som bonus fritt hemkörd till STHLM och 10.000:-billigare
än att handla på hemmaplan(där säljarna inte ens orkade masa sig ut i butiken när jag var och provklämde!)
:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Mc kompaniet är bara till att rekomendera.. Allt jag haft o göra med dom har gått galant.. Alltid trevliga osv osv..:banana

Påminner mig om att jag måste dit snart :)

untill then ..:fyllisar

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back