Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Simpe skrev:2077751Har precis flyttat till Stockholm och undrar om någon har tips på en bra mc-klubb man kan vara med i om man bor i innerstan? Har surfat runt lite men hittar inte så mycket!
Japp, Rapido är klubben för dig! Vi ligger vid Gullmarsplan (Skansbacken), och har öppet alla dagar i veckan, 18-22 på vardagar och 16-nånting på helgerna!Stark skrev:2077790rapido.se Välkommen!
Simpe skrev:2077751Har precis flyttat till Stockholm och undrar om någon har tips på en bra mc-klubb man kan vara med i om man bor i innerstan? Har surfat runt lite men hittar inte så mycket!
*DanTheMan* skrev:2078757HaHaHa Rapido o sporthojar?? Sist jag var där såg jag bara en massa medelålders mellanöls-berusade fylltrattar o dom kan inte tänkas köra sporthojar,,,nä håll dig undan därifrån säger jag bara![]()
*DanTheMan* skrev:2078757HaHaHa Rapido o sporthojar?? Sist jag var där såg jag bara en massa medelålders mellanöls-berusade fylltrattar o dom kan inte tänkas köra sporthojar,,,nä håll dig undan därifrån säger jag bara![]()
Victor skrev:2079013Äh, ingen av er har ju nån koll allså.
Det är ju BikerBoyz Sthlm som gäller!
Keep it real foo!
Äh, DTM är ju bara avis för att han inte får vara medtuppjuck skrev:2078853*sniff sniff*
hmmmmmmm.... luktar misstänkt likt ironi det där. Få se nu.. vilka håller i Roadracing Fabriken nu igen?
Du var nog där en onsdag när gubbarna satt och drömde och kollade på film![]()
![]()
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |