MC-klubb i Stockholm för sporthojar

Simpe

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2006
Hoj
Yamaha R6
Har precis flyttat till Stockholm och undrar om någon har tips på en bra mc-klubb man kan vara med i om man bor i innerstan? Har surfat runt lite men hittar inte så mycket!

Simpe skrev:
2077751 Har precis flyttat till Stockholm och undrar om någon har tips på en bra mc-klubb man kan vara med i om man bor i innerstan? Har surfat runt lite men hittar inte så mycket!

rapido.se Välkommen!

Välkommen till Rapido som sagt... :hej

Simpe skrev:
2077751 Har precis flyttat till Stockholm och undrar om någon har tips på en bra mc-klubb man kan vara med i om man bor i innerstan? Har surfat runt lite men hittar inte så mycket!

Ja, Rappe funkar ju bra då :)

*DanTheMan* skrev:
2078757 HaHaHa Rapido o sporthojar?? Sist jag var där såg jag bara en massa medelålders mellanöls-berusade fylltrattar o dom kan inte tänkas köra sporthojar,,,nä håll dig undan därifrån säger jag bara :tummenupp

*sniff sniff*
hmmmmmmm.... luktar misstänkt likt ironi det där. Få se nu.. vilka håller i Roadracing Fabriken nu igen?

Du var nog där en onsdag när gubbarna satt och drömde och kollade på film :tungan

:hihi

*DanTheMan* skrev:
2078757 HaHaHa Rapido o sporthojar?? Sist jag var där såg jag bara en massa medelålders mellanöls-berusade fylltrattar o dom kan inte tänkas köra sporthojar,,,nä håll dig undan därifrån säger jag bara :tummenupp

Just de! Hörde att Team Fagersjö och ska börja köra HD-Sportster på Endurance VM och RR-fabriken ska satsa på Snöskoter... :tungan

Mycket av folket ingåendes där kommer ju från Rapido.. :7peta

Last edited:
Välkommen upp till Rapido på skansbacken nedanför Gullmarsplan och bilda dig en egen uppfattning. :tummenupp
Öppet: mån-tors 18-22, fre 18-00, lör 16-00 och sön 16-22

Välkmmen!

Du är även välkommen till MCE www.mce.se ,du kan börja med att titta förbi på festen den 6 maj då vi har vårfest ihop med sporthoj.com :fyllisar så kan du se vad du tycker.

Vi är ca. 90 medlemmar i klubben och övervägande delen kör sporthoj, ca 3-4 customåkare och några offroadare.
Många av våra medlemmar (ca.15 st.)är sporthojsinstruktörer inom SMC och vi är många som kör mycket bana om du gillar det!

För övrigt gå in under händelsekalendern och se vad vi hittar på :tummenupp

MVH Bikerwoman, fru ordförande i MCE ;)

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph