MC Klubb i Skåne!

CalleLundin

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Gilera 600RC
Tjena. Jag bor på Österlen (Simrishamn) i Skåne, finns det nån klubb som passar för mig där? Jag känner till Wheel legs, skithäftig klubb men jag tror inte min hoj passar in. Kör Offroad.. 600:a med toppis på 145 blås.. :va

Nån som vet nått?

//Calle

CalleLundin skrev:
2328672 Tjena. Jag bor på Österlen (Simrishamn) i Skåne, finns det nån klubb som passar för mig där? Jag känner till Wheel legs, skithäftig klubb men jag tror inte min hoj passar in. Kör Offroad.. 600:a med toppis på 145 blås.. :va

Nån som vet nått?

//Calle

Tjena, night eagles i Tollarp, brukar köra med dem, finns ALLA typer av hojar där, och dem anordnar mycket fester, och körningar.
Mycket roligt gäng.

Mvh Henrik.

CalleLundin skrev:
2328672 Tjena. Jag bor på Österlen (Simrishamn) i Skåne, finns det nån klubb som passar för mig där? Jag känner till Wheel legs, skithäftig klubb men jag tror inte min hoj passar in. Kör Offroad.. 600:a med toppis på 145 blås.. :va

Nån som vet nått?

//Calle

Jag var i Simpan 1993, då fanns det en klubb som hette Black Roses där. Efter en fest hos dem kan man ju hoppas de dött ut, eller kanske ombildats.

/H

CalleLundin skrev:

Nån som vet nått?

//Calle
Ta dig till http://www.smcskane.org och kolla vilka klubbar som finns i din närhet. Åk runt lite och träffa dem så märker du om någon av dem passar dig. Och att du passar dem givetvis.

Back