MC-kläder på södra vägen

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Det ryktas om att det säljs MC-kläder på södra vägen utav normän med tillfälligt säljkontrakt.

Va e de fôr nât?

Bullfighter-kläder som dom tydligen tagit hit för mässan.
Enligt killen i butiken ville dom inte tulla för att ta in grejerna i Norge igen
så dom säljer ut dom till bra pris.

Det har varit öppet några veckor nu så risken är att det är ganska utplockat
men de ska visst öppna en "riktig" butik här i Gbg i höst.

Jag trodde också det var någon slags lagerrensning, men när jag pratade med expediten så lät det inte tillfälligt... de ville slå sig in på den svenska marknaden.

Nu var det dock ett bra tag sedan jag var där, men jag hoppas de har öppet fortfarande då jag skall börja plocka ihop min första utrustning snart.

Hade varit fint om någon med lite koll kunde uttala sig om deras grejer.

Rybergs skrev:
Jag trodde också det var någon slags lagerrensning, men när jag pratade med expediten så lät det inte tillfälligt... de ville slå sig in på den svenska marknaden.

Nu var det dock ett bra tag sedan jag var där, men jag hoppas de har öppet fortfarande då jag skall börja plocka ihop min första utrustning snart.

Farbron köpte ett skinnställ där som han vurpade med (med min hoj). Bra att han hade skinnställ på sig men kanske tur att det inte gick fortare för skiten sprack i sömmarna. Billigt men inte nån bra kvalitet direkt.

/Mary

Långa farbron skrev:
Farbron köpte ett skinnställ där som han vurpade med (med min hoj). Bra att han hade skinnställ på sig men kanske tur att det inte gick fortare för skiten sprack i sömmarna. Billigt men inte nån bra kvalitet direkt.

/Mary

Odelat skinnställ? Tror jag såg det sist... kostade vad?

Rybergs skrev:

Har köpt en hjälm där, verkar helt ok, tyst och bekväm men jag har inte vurptestat den än. :död

Norsken som var där berättade att dom hade då (för ett par veckor sedan) inte bestämt sig om dom skulle ha butiken kvar. Det hade tydligen varit problem med personal som stal grejer och lite annat strul så vid det tillfället så var tydligen planen att deom grejerna som fanns i butiken skulle säljas bort i första hand så tar dom belut på fortsatt verksamhet efter det.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman