matte_mannen
Ny medlem
Någon som har erfarenhet av en bra och hyfsat billig körskola i gbg?
Ska ju givetvis kunna utbilda för lätt mc också... helst ska den ligga nära centrum... alla göteborgare, var tog ni ert körkort?
Ha det gubbs
Ska ju givetvis kunna utbilda för lätt mc också... helst ska den ligga nära centrum... alla göteborgare, var tog ni ert körkort?
Ha det gubbs

