mc körning kalmar trakten

jeber

Medlem
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R1
hejsan
har precis flyttat till kalmar och undrar om det finns några roliga små kurviga vägar att köra på?? kör gärna med folk som kör sport hoj eller folk som gillar trixa lite med streetfighter.... kör själv en gsxr 600... :banana

blir inte så mycket mer åkande nu för säsongen.. men det vore jävligt kul att köra lite i vår och i sommar!!!
om du är intreserrad av att köra så kan du juh pm:a

Joda, det finns en del småtrevliga vägar här i trakterna och på öland..
Haka på nån som kört här ett tag så kan han/hon nog visa bra mycket bättre än jag förklarar skrivet.
Tyvärr är jag äckligt pank för tillfället så ut o köra mc blir det nog inte o tänka på under närmsta tiden för min del :(

sner0 skrev:
Joda, det finns en del småtrevliga vägar här i trakterna och på öland..
Haka på nån som kört här ett tag så kan han/hon nog visa bra mycket bättre än jag förklarar skrivet.
Tyvärr är jag äckligt pank för tillfället så ut o köra mc blir det nog inte o tänka på under närmsta tiden för min del :(

var det du som kom upp till baronens tak och kollade runt lite inför en av bandofbikers körningarna?

jack_pil skrev:
key va kul...
men som sagt så är det bar att hojta till så kan man väl lära dig lite vägar :)

Jo de va surt att jag inte kunde hänga med då..
Blivit alldeles för lite kört denna säsongen också.

sner0 skrev:

ja vore jävligt roligt om vi blev lite fler tunga hojar nästa säsong... :P sorry att det börjar bli offtopic..

sner0 skrev:

ja vore jävligt roligt om vi blev lite fler tunga hojar nästa säsong... :P sorry att det börjar bli lite offtopic..

hade jag inte blivit av med lappen precis så hade jag varit sugen på att dra ett par repor. är det fortfarande väder när jag får det tillbaka om ett par månader så är jag nog jävligt sugen då :banana

aj fan... sånt som händer he he... var tvungen att ställa av hojen så det blir nog inget mer denna säsongen mer än lite buss ute vid flyrakan... :yoparty

ingen som kör offroad eller cross som är sugen på att dra ut en runda i skogen å köra lite

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN