Wieckman
Ny medlem
Tjenis
Hinner jag ta MC körkort (obegränsad effekt) i år?, Sitter och dreglar här på SH varje dag ska ni veta. Är så J . . . A sugen så det finns inte!
Blev av med mitt B körkort i Februari, 6 månader
.
Så det är först när jag fått tillbaka mitt B-Körkort som jag kan ansöka. Vilket är den 11 Augus
De nya reglerna som kommer 2013 är ju inte till min fördel direkt! Måste ta körkortet i år P.g.a min ålder 21. Eftersom det är många som vill slippa dom nya reglerna 2013 så passar dom flesta på att ta i år. Få beviljat körkortstillstånd tar ungefär 5 veckor enligt körskolan och läste någonstans här på SH att få en uppkörnings tid tar uppemot 13 veckor. Fick inget vettigt svar av körskolan om jag kommer hinna.
Det var inte speciellt länge sedan jag tog bilkörkortet så teorin sitter fortfarande i lite antar jag. Så Har jag kört "lite" cross så kan grunderna när det gäller körningen.
Ni som har lite kött på bena. vad tror ni, hinner en normal begåvad?
Mvh / Wieckman
Hinner jag ta MC körkort (obegränsad effekt) i år?, Sitter och dreglar här på SH varje dag ska ni veta. Är så J . . . A sugen så det finns inte!
Blev av med mitt B körkort i Februari, 6 månader

Så det är först när jag fått tillbaka mitt B-Körkort som jag kan ansöka. Vilket är den 11 Augus
ti. De nya reglerna som kommer 2013 är ju inte till min fördel direkt! Måste ta körkortet i år P.g.a min ålder 21. Eftersom det är många som vill slippa dom nya reglerna 2013 så passar dom flesta på att ta i år. Få beviljat körkortstillstånd tar ungefär 5 veckor enligt körskolan och läste någonstans här på SH att få en uppkörnings tid tar uppemot 13 veckor. Fick inget vettigt svar av körskolan om jag kommer hinna.
Det var inte speciellt länge sedan jag tog bilkörkortet så teorin sitter fortfarande i lite antar jag. Så Har jag kört "lite" cross så kan grunderna när det gäller körningen.
Ni som har lite kött på bena. vad tror ni, hinner en normal begåvad?
Mvh / Wieckman
Last edited: