Mc Jakt i sävedalen idag?

petri33

ride as long as you can
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
honda cbr fireblade polerad ram mm s-racing trimmad
Nån som vet nått om händelsen i sävedalen idag?? va där och jobbade gick in på en fik tanten i kassan berättade att en hojj hade kört förbi i högfart med fabroblå efter sig..sen hade han tydligen smällt i rondellen lite längre bort..nån som vet nått?

petri33 skrev:
Nån som vet nått om händelsen i sävedalen idag?? va där och jobbade gick in på en fik tanten i kassan berättade att en hojj hade kört förbi i högfart med fabroblå efter sig..sen hade han tydligen smällt i rondellen lite längre bort..nån som vet nått?
Damn.. Nope inte hört nått! Men vill höra! *nyfniken

:)

petri33 skrev:

Jag vet inte vad som hänt, men jag såg en röd mc som blivit stoppad av pojkarna i blått på en av broarna över E20 vid två tiden.

Så det var därför jag såg helikoptern cirkla över huvudet idag.

När jag var på RN mc igår så kom bärgarna med en kvaddad ZX12 som tydligen var stulen. Det verkade bara vara framkåpan samt framfälg som var kasst. Kan tänka mig att det var den.

Igår va jag på 7ans på vasagatan och mumsade vid 18-snåret. När jag skulle åka där ifrån kom det en jeep och stannade utanför...Ut klev 2 goda herrar med varsitt jaktgevär på axeln. Kikarsiktena var jättestora! Kan det haft nått med det hela att göra?

bagerah skrev:
Igår va jag på 7ans på vasagatan och mumsade vid 18-snåret. När jag skulle åka där ifrån kom det en jeep och stannade utanför...Ut klev 2 goda herrar med varsitt jaktgevär på axeln. Kikarsiktena var jättestora! Kan det haft nått med det hela att göra?

:D :D HAHAHAHA

jag vet inte vad som hänt, men jag såg en röd mc som blivit stoppad av pojkarna i blått på en av broarna över E20 vid två tiden.

kanske va den vi va där runt 2 så möjligheten finns ju men hon sa att en taxi driver som hade försökt köra åt det hållet inte hade kunnat komma fram för ambulans å grejer va där. för blir väl ett musterium..vem det va hojj osv...

:gnissla

Långa farbron skrev:
Enk dagens GP så var det en 20 åring som plockade något hårt med en hoj på E20 runt 1400 tiden.

Plocka någe hårt? va? har inte gp o hitta inget om det på gp.se :-(

lilltryne skrev:
Plocka någe hårt? va? har inte gp o hitta inget om det på gp.se :-(

Han körde på något hårt ,typ en avfartstople eller en viadukt ,kommer inte riktigt i håg vad som stog.

Jag är gammal ,jag läser pappersversionen :)

Stog under "24 timmar" i den dvs Polis rapporterna.

Långa farbron skrev:
Han körde på något hårt ,typ en avfartstople eller en viadukt ,kommer inte riktigt i håg vad som stog.

Jag är gammal ,jag läser pappersversionen :)

Stog under "24 timmar" i den dvs Polis rapporterna.

Jag hade papperversionen fram till den 26:e men läser numer internetversionen, känner mig mer yngre nu. Pröva det, hittar ingen container gamla nättidningar på återvinningsstationen dock :hihi

fogerty skrev:
Jag hade papperversionen fram till den 26:e men läser numer internetversionen, känner mig mer yngre nu. Pröva det, hittar ingen container gamla nättidningar på återvinningsstationen dock :hihi
jag tror jag vet varför... :hihi :näsblod :gnissla

Back