Mc-import/italien

Want a R1 skrev:
Någon som vet några bra länkar eller sidor för import från Italien?

Observer att det från årsskiftet finns nya oklara regler ang. intygen från Italien, kan bli problem både med bilar och hojar.

Tja!

Kollar lite nu på import av mc......å jag tycker att priserna är lite billigare i Spanien å det blir en fin mc tripp. Men det gäller bara å kolla upp regler å så.

Nån som vet vad som gäller?

ostebo skrev:
Kollar lite nu på import av mc......å jag tycker att priserna är lite billigare i Spanien å det blir en fin mc tripp. Men det gäller bara å kolla upp regler å så.

Nån som vet vad som gäller?

Om du inte vet vad som gäller då kanske man skall börja med Tyskland? Utbudet där är tillräckligt stort. Nästan alla anonnser på mobile med sporthojar nere i Spanien till sjukt låga priser är fejkade annonser, bara så att du tänker på det!!

maxximus skrev:
Om du inte vet vad som gäller då kanske man skall börja med Tyskland? Utbudet där är tillräckligt stort. Nästan alla anonnser på mobile med sporthojar nere i Spanien till sjukt låga priser är fejkade annonser, bara så att du tänker på det!!

Men jag har varit inne på ett par spanska sidor å jag har ett par kompisar som är där nere nu å dom kolla lite åt mig. Å jag vill ha en kawz zx636r -03 lr nyare å dom 03 dom har hittat ligger runt 40-48 tkr.

Ja ok, har du någon där nere som du kan lita på, då e det bara att slå till (ifall det lönar sig prismässigt) :tummenupp

Har du någon bra site att rekommendera??

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien