MC Huset i Malmö kastar in handduken

"Lagen om Arbitragehandel" :fakta

Företagsekonomi 1a!

Darwin är nog inte så dum trots allt..:Bugar

vet någon om det kommer vara någon utförsäljning, dvs. bra priser på saker i lager? Klart vill de ha in så mycket som möjligt men bättre att få sålt något än inget?

Det går rykte om att MC-Huset kommer att starta upp igen fast med nya ägare och ett nytt sortiment och helt klart är att området behöver en stor handlare annars kommer vi att få skambud på våra hojar vid inbyte av dom handlare som finns kvar.Håller tummarna.

just att de stänger butiken så med bums utan att sälja ut saker säger mig att de nya ägarna kommer att restrukturera bolaget och kora vidare.
Hoppas att den gamla tanten inte är kvar då, så jävla otrevlig e hon

Hoppas att den gamla tanten inte är kvar då, så jävla otrevlig e hon

ha ha , du har märkt det med! nä men hon var väll en trevlig prick, är en av anledningarna varför jag aldrig spenderat en krona på det stället.

Var där och skulle handla en "offroad" jacka , men ångrade mig efter att ha frågat tanten om vilka jackor det hade på utförsäljning och hon fräste tillbaka - att det givetvis var de som hade röda lappar på sig!

Ja, fy fan vilket jävla bemötande.. Får de nya ägare ska jag personligen kontakta de nya ägarna och berätta hur serviceminded hon är.

Däremot har jag alltid fått skitbra service av hon den där brunetten som liknar Joan Jett :PJoan+Jett+and+the+Blackhearts+ILRNRPressKit1.jpg

Last edited:
Ja, fy fan vilket jävla bemötande.. Får de nya ägare ska jag personligen kontakta de nya ägarna och berätta hur serviceminded hon är.

Däremot har jag alltid fått skitbra service av hon den där brunetten som liknar Joan Jett :P
Det är lite MILF-varning på Joan Jetts skånska look-alike... :slicka

Angående tanten så har jag aldrig upplevt några problem. Tvärtom.

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan