mc-handlare i New York o Detroit

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Hoj
Husabusaberg
Nån här som har koll på storäpplet? Tänkte beställa en hjälm av en snubbe som ska semestra där. Finns de nått ställe mitt i skiten som har stort utbud?? Länka gärna om hemsida finnes:)

Tror han skulle igenom Detroit me så de kan åxå funka.
Tack på förhand!

Så här gör jag ibland när jag vet om nån kollega/kompis ska till Usa. Jag ringer nån näthandlare, betalar med mitt kort och ber dem skicka prylarna till det hotell som min kompis ska till eller hem till min kollega. Om du ska skicka till hotell kan det ju vara bra att försäkra sig om att prylarna hinner dit innan din kompis checkar ut..
Har beställt från BTO, Thumpertalk, Yamahaoftroy, Trailtech. MXsouth funkar nog oxå. Lycka till!

Japp, mycket bättre idé än att yra runt i äpplet och försöka hitta grejer. Själv begav jag mig till harlem efter att aprilia/ducati store på West 91st street (eller vad det var) hade stängt. I butiken i harlem fanns en jevla massa begagnade bågar till fina priser men tillbehören var i stort sett bara beställningsvaror. Strosa gatorna på måfå efter mc-tillbehör i NY är inte the way the cookie crumbles.

Så här gör jag ibland när jag vet om nån kollega/kompis ska till Usa. Jag ringer nån näthandlare, betalar med mitt kort och ber dem skicka prylarna till det hotell som min kompis ska till eller hem till min kollega. Om du ska skicka till hotell kan det ju vara bra att försäkra sig om att prylarna hinner dit innan din kompis checkar ut..
Har beställt från BTO, Thumpertalk, Yamahaoftroy, Trailtech. MXsouth funkar nog oxå. Lycka till!

Morsan tog också hem från usa. Skickade grejerna från morepowerracing till henne hotell funkade kanon.

Back