Mc handlare i Göteborg?

macmannen

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
2007 Triumph Tiger 1050
ska till g-borg och kolla Iron maiden på Ullevi. Hade tänkt och kolla in några mc affärer samtidigt. någon som har tips vart man ska fara ... tyvärr så blir det att åka lokaltrafik där eftersom vi åker tåg dit. kommer ihåg att friggargatan var trevlig sist jag var dit med hoj men det var ju 100 år sen ( läs 15) ..... enda trådtipset jag hittade var att Honda och yamaha center verkar ju ligga i sisjön/mölndal .... nåt bra tips hur man enkelt tar sig dit med lokaltrafiken?

Ring och kolla innan så de inte har semesteröppettider.
Kan säga att både Hondacenter och Yamaha är svåra att ta sig till med spårvagn(båda har flyttat till sisjön). Lättast är Superbike men jag tror de har stängt på lördagar under sommaren.
Sedan finns ju Mothers med H-D och Ducati i mölndal...

Superbike är självklart val :tummenupp, sen är väl Zäta Motor bra (Yamahacenter).

lungt

de e lungt,..... jag ska vara där tills tisdag ... måste ju köra hela turist grejjen med liseberg osv.....

macmannen skrev:
de e lungt,..... jag ska vara där tills tisdag ... måste ju köra hela turist grejjen med liseberg osv.....
Johans Mc (Kawa)+(Tiumph) vid backaplan. Nära till kommunikation :)

Sisjön hade jag åkt till. Hondabutiken där är stor som faaaan.
Superbike i möldal har många fina duccar oxå.
Johans mc på backaplan tycker jag suger.
Så jävla otrevliga så det är sjukt och dyra är dom oxå.

red_ninja skrev:
Ne ne, inte dra alla över en kam, Superbike är juste, alltid bra bemötenden!
Nja, jag är inte direkt nöjd med någon handlare iallafall. Tyvärr kanske det är så p.g.a att man kör gammelskrot (95) eller nåt, vad vet jag?

tack för alla tips ..... var "bara" till Honda via lokaltrafik, funkade fint ... kläm å känn ... som vanligt för lite tid.... konserten var kanon iallafall :yoparty åså vädret ööö 30 + å sol mums... han inte se ditt inlägg om guide grejjen men tack iallafall ...

Thundercat skrev:
Ligger någon handlare vid Stigs center också, vägg i vägg med Svensk turboservice. Någon som varit där?

Jag köpte mina sidistövlar, ufo ryggskydd och ett oljefilter där... riktigt trevlig kille som står där... Har mest crosskläder!

Finns de inte ktm i GBG?
Jobbit att behöva beställa från lelles hemsida när man inte kan prova kläderna...

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8