Mc-handlare i Gävle

Det står en Mille R där, köp den! Tror det står en Falco också... då kan dom ju byta in din så har dom 2.

Tsss, du är bara avundsjuk :sissy
Med tanke på att Millen lär kosta lika mycket per månad som falcon kostar på ett år att försäkra så får det nog vara... Dessutom har jag faktiskt en stor fin toppbox till falcon som jag kan fylla med cement när jag ska ut och wheeela :2cool

Owes MC fixar väll hem det mesta annars så vitt ja vet... Han e kanon att ha att göra med iallafall.. Eller grabben han´s "KW´s motorservice" ..

Dom e kanon båda två tycker ja!
Kan bara instämma KW's verkar vara en supernajs kille med välldigt bra servicekänsla.

Va in till Bike Center idag, trevligt ställe. Killen i kassan va pratglad och verkade kunnig, helt klart ett ställe jag kommer att besöka om jag behöver delar eller service.

Dom hade en Aprilia RSV1000 Factory inne, faan så grym den är. Arrow helsystem, öhlinare osv.... Vore det inte för försäkringspremien så skulle det nog bli en sån. Blir förhoppningsvis billigare nästa år när man blir 30 (enda fördelen med att bli äldre nuförtiden är ju att försäkringspremien sjunker..)

**Edit**
Reagerade på att dom verkade ha ganska bra priser på miniblinkers och andra tillbehör, kan ju vara ett tips om det är nån som ska ha sånna grejer. Alltid bra att kunna stödja lokala handlare.

Last edited:
Va in till Bike Center idag, trevligt ställe. Killen i kassan va pratglad och verkade kunnig, helt klart ett ställe jag kommer att besöka om jag behöver delar eller service.

Dom hade en Aprilia RSV1000 Factory inne, faan så grym den är. Arrow helsystem, öhlinare osv.... Vore det inte för försäkringspremien så skulle det nog bli en sån. Blir förhoppningsvis billigare nästa år när man blir 30 (enda fördelen med att bli äldre nuförtiden är ju att försäkringspremien sjunker..)

**Edit**
Reagerade på att dom verkade ha ganska bra priser på miniblinkers och andra tillbehör, kan ju vara ett tips om det är nån som ska ha sånna grejer. Alltid bra att kunna stödja lokala handlare.

Haha Tjotta kan prata han, supertrevlig. Jag har bara bra saker att säga om det stället... han har lånat ut verktyg osv och hjälpt mig med massor med grejer utan att ta betalt för det. Åk dit och handla!

Jag kan bara hålla med Rigge!!!! Per tar hem delar till alla hojar,och är supertrevlig!//Stefan

Haha Tjotta kan prata han, supertrevlig. Jag har bara bra saker att säga om det stället... han har lånat ut verktyg osv och hjälpt mig med massor med grejer utan att ta betalt för det. Åk dit och handla!

Exakt! har åxå lånat verktyg utan knussel, som sagt oooootroligt serviceminded.
Dessutom så har dom ju MAX's sortiment http://www.mcnyckeln.maxmc.se/
viket är lite udda, men välldigt bra.

Tycker annars att dom stora grossisterna typ duells,grahns, jofrab mm verkar hålla den svenska marknaden i ett järngrepp, vilket blir välldigt trist.
Spelar nästan ingen roll vilken mc-affär man går till så har de samma prylar till samma pris...
Skulle jag ha en affär så skulle jag leta på webben efter prisvärda produkter som ingen annan har.

Pickel har lång erfarenhet av motorcykelmekning, har jobbat på flera Mcfirmor runt Gävle. En av dom bästa.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti