MC grupp

Är du intresserad av att vara med i klubben?


  • Antal röstningar
    0

AntiAntonAnt

Ny medlem
Gick med
30 Nov 2004
Ort
Klavreström
Hoj
Tuono -04
vikto000 skrev:
Så har ni glömt mig :(

01. Wargen
02. NSR_MAN
03. Soulflylost
04. Svanen
05. RyXze
06. NSR_MANs polare
07. Kille_hojdille
08. Snowman 89
09. Kronen
10. Eldur
11. Trashcan
12. CYRÉN (Om gruppen inte heter Crazy Mc)
13. Lundgren
14. Fridh
15. RyXzes polare, Coffa
16. Rift
17. Hagberg
18. Mr EmCom
19. !ante
20. Pr0bz
21. CRM_knutte
22. Mc-hjalte
23. Prulle
24. Spun
25. Carnocken
26. Smartskaft
27. gasgas_johan
28. Mr.PB
29. -Rosen-
30. Yamaha xt125r
31. DayFire
32. apriliars125!!!
33. Lama08
34. Mv Agusta
35. Vikto000


Har helt klart för mig att man inte kan lita på den där listan så det är ingen mening att lägga till er på den...
 

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Ort
Rockholm
Hoj
ingen nsr längre
AntiAntonAnt skrev:
Har helt klart för mig att man inte kan lita på den där listan så det är ingen mening att lägga till er på den...
nej som sagt, du skickar din E-MAIL till WARGEN
fatta? :)
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Lama08 skrev:
Hur går det med klubben? Kommer den någonvart? :confused:

Vi behöver tips till vilket teckensnitt vi ska ha där det står FJOLLHOJ på tröjorna, tryckeriet hade inte det vi ville ha. Så bomba med förslag tack. :Bugar
 

Mv Agusta

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2005
Ort
Motala
Hoj
Triumph - 69
Vart har ni tänkt som "huvudort" egentligen? Samlingsplats och sånt? Eller har ni tänkt att ha träffar lite här och där och inte ha någon stad som centrum?
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Mv Agusta skrev:
Vart har ni tänkt som "huvudort" egentligen? Samlingsplats och sånt? Eller har ni tänkt att ha träffar lite här och där och inte ha någon stad som centrum?

Denna sommar så försöker vi få me/träffa så många som möjligt så träffarna kommer var lite överallt. Borås, Jönköping, Sthlm, Örebro, Skåne, Västkusten, med mera. Men det beror också på om det finns nåra som vill ta på sig ansvaret o fixa bra träffar. För ja kan inte halva Sverige utantill :gnissla

Det behöver ju inte vara så märkvärdigt. Lite goa vägar, käka, snacka, stuntning, mobba moppefuckon o kanske åka o kolla på streetrace eller nått. Borde ju vem som helst klara av.
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Wargen skrev:
Denna sommar så försöker vi få me/träffa så många som möjligt så träffarna kommer var lite överallt. Borås, Jönköping, Sthlm, Örebro, Skåne, Västkusten, med mera. Men det beror också på om det finns nåra som vill ta på sig ansvaret o fixa bra träffar. För ja kan inte halva Sverige utantill :gnissla

Det behöver ju inte vara så märkvärdigt. Lite goa vägar, käka, snacka, stuntning, mobba moppefuckon o kanske åka o kolla på streetrace eller nått. Borde ju vem som helst klara av.


Till alla, lägg märke till att Wargen nämner ett antal städer och sen skåne :mad: som om det var en liten håla :mad:

:D nä men seriöst så ska vi nog kunna fixa träffar här nere också om någon orkar masa sig hit.
 

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Ort
Örebro och i garaget
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
-Rosen- skrev:
Till alla, lägg märke till att Wargen nämner ett antal städer och sen skåne :mad: som om det var en liten håla :mad:

:D nä men seriöst så ska vi nog kunna fixa träffar här nere också om någon orkar masa sig hit.

Det kanske jag orkar ja :D
Min moster lr va fan det nu är :va bor i trelleborg där du bor så då kanske jag kan övernatta hos dom om det skulle vara så :tummenupp
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Mr.PB skrev:
Det kanske jag orkar ja :D
Min moster lr va fan det nu är :va bor i trelleborg där du bor så då kanske jag kan övernatta hos dom om det skulle vara så :tummenupp
det låter ju perfekt, underbart tillfälle för att träffa familjen :)
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Mr.PB skrev:
Det kanske jag orkar ja :D
Min moster lr va fan det nu är :va bor i trelleborg där du bor så då kanske jag kan övernatta hos dom om det skulle vara så :tummenupp

Jag ska ner i sommar, göra sälskap ner?
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
-Rosen- skrev:
Till alla, lägg märke till att Wargen nämner ett antal städer och sen skåne :mad: som om det var en liten håla :mad:

:D nä men seriöst så ska vi nog kunna fixa träffar här nere också om någon orkar masa sig hit.


:rofl :lol men ja vet ju inte var i skåne vi ska ha träffar. :tungan Hoppas ni kan fixa nått men det kommer vi ju till när sommarn börjar.

prulle skrev:
Jag ska ner i sommar, göra sälskap ner?

Jag ska lätt ner :banana
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Mr.PB skrev:
Det kanske jag orkar ja :D
Min moster lr va fan det nu är :va bor i trelleborg där du bor så då kanske jag kan övernatta hos dom om det skulle vara så :tummenupp


Jasså du, men då kanske vi kan göra sällskap dit ner då? fast jag har ingenstans att slagga serru:( men kanske man kan sova i ett litet hörn hos din moster isf, bara en liten undran:angel
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
NiklasL skrev:
Jasså du, men då kanske vi kan göra sällskap dit ner då? fast jag har ingenstans att slagga serru:( men kanske man kan sova i ett litet hörn hos din moster isf, bara en liten undran:angel

Eller så gör du som vi andra. Vi slår upp tält på nån trädgård eller ett fält.
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top