MC grupp

Är du intresserad av att vara med i klubben?

• Antal röstningar
    0
En annan sak jag har tänkt på är om man kunde skänka typ 10 kr till klubben nån gång lite då o då, de blir jävligt mycket pengar i längden, för dom kan man göra roliga saker, eller bensinpengar?

Om man måste ha bensin måste man såklart fråga dom andra i klubben om det är O.K.

NSR_MAN skrev:
hehe aaa fan vi kan ju brazza upp ditt tillsammans :tummenupp de var väll 2 snubbar till som kör cbr som bor i stockholm... som skrev upp sig på listan?
:va

Upp? det ligger ju fan neråt...du ska ju ner för vättern förbi jönköping och sen mot borås.

RyXze skrev:
En annan sak jag har tänkt på är om man kunde skänka typ 10 kr till klubben nån gång lite då o då, de blir jävligt mycket pengar i längden, för dom kan man göra roliga saker, eller bensinpengar?

Om man måste ha bensin måste man såklart fråga dom andra i klubben om det är O.K.

Nu blev det lite för seriöst kände jag.. känns som vi håller de här på träffas-åka-festa nivå tycker jag..

prulle skrev:
Nu blev det lite för seriöst kände jag.. känns som vi håller de här på träffas-åka-festa nivå tycker jag..

Kanske det, måste nog lugna ner oss lite :tungan

Det vi kan börja med tycker jag är att träffas nån gång nu i vår.

prulle skrev:

Ja..som någon nämnde tidigare kanske vi kan få bidrag om det blir seriöst...vafan ska pengarna gå till? bensin kan man väl betala själv?

NSR_MAN skrev:
oki de e bara vad jag har hört har aldrig vart i göteborg :rofl

Asså de runt 40 mil... man kan ju alltid bränna ner på E4:an på 3 timmar men risken att den skär är överhängande.. små vägarna tar väll 5-6 timmar pga längre sträcka..

RyXze skrev:
Kanske det, måste nog lugna ner oss lite :tungan

Det vi kan börja med tycker jag är att träffas nån gång nu i vår.

eller jo de har ni rätt i kanske :p får bestämma mer i vår om de nu ska bli nåt

men jag tänker iaf ha med en platta öl om vi ska sova någonstans :D

Wargen skrev:
Ja..som någon nämnde tidigare kanske vi kan få bidrag om det blir seriöst...vafan ska pengarna gå till? bensin kan man väl betala själv?

TYp fixa krubb och hyra av stuga till fest typ.

Soulflylost skrev:

Hur fan ska du köra sen? Vi väntar inte i diket på dig :lol

prulle skrev:
Asså de runt 40 mil... man kan ju alltid bränna ner på E4:an på 3 timmar men risken att den skär är överhängande.. små vägarna tar väll 5-6 timmar pga längre sträcka..

leta upp en lastbil o slipsteama vetja :tungan

RyXze skrev:

jo imorrn efter att vi röstat vilket namn vi ska ha så ska vi börja fundera på tröjor :tummenupp

Soulflylost skrev:

Tar sån plats, du får tänka rationelt. ta en sjutis istället de fan 7 kg lättare.

prulle skrev:
vi drevar dom för mega top :rofl men vi kan ju ligga 90-100

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back