mc glajor.

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
la den i överflödiga fast det är mc relaterat,
köpte dessa på blocket
http://www.blocket.se/vi/10857848.htm?ca=4_s
ganska snygga o smidiga.. verkar täta hyffsat mot mitt huvve..
kommer använder dom om/när jag kör med öppen hjälm.
även med crosshjälmen på gata.

har ett par likn som funkat djäkligt bra fast dom var lite klumpigare, men dom gjorde sin nytta.
223 kr med frakt om man betalar in till han på en gång..
tog 3 dar innan dom dök upp :tummenupp

ps. köpte glasögon nr1 :)
OBS inte min annons

Vad är det för fel på att fälla ned visiret? Eller du kanske har misstagit sporthoj.com för Bike.se :D

Vad är det för fel på att fälla ned visiret? Eller du kanske har misstagit sporthoj.com för Bike.se :D

de e skönt med öppen hjälm.. typ crosshjälm..
helst när de e lite kyligt ute så slipper man fälla upp o ner visiret i varje gatukorsning då de immar tex..
en varm sommar dag då fläktar de skönt med öppen hjälm..

försöker dock hitta nån cool hjälm som är öppen fast lite fighter aktig :va måste va integral.

Och hur mycket hjälper pinlock mot den där ganska kvävande känslan man kan få vid ett rödljus mitt under värsta högsommarvärmen när man sitter där i full mundering med en integralhjälm på sig?

helst när de e lite kyligt ute så slipper man fälla upp o ner visiret i varje gatukorsning då de immar tex..

Bli inte förvånad om dina vadderade nya solglajjor immar igen. Tätsittande glasögon har en förmåga att imma de med om man själv är varm och svettas en aning.

Och hur mycket hjälper pinlock mot den där ganska kvävande känslan man kan få vid ett rödljus mitt under värsta högsommarvärmen när man sitter där i full mundering med en integralhjälm på sig?

Nu va det iofs kylan som Oddjob syftade på...men Jag förstår dig, en stekhet sommardag då hade det varit gutt med en mössa på bara isf hjälm. :)

Bli inte förvånad om dina vadderade nya solglajjor immar igen. Tätsittande glasögon har en förmåga att imma de med om man själv är varm och svettas en aning.

e lugnt.. funka bra med dom jag hade innan... dessa är bara smidigare :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg