MC-gazz med ett gott syfte - 2 september

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Lördagen den 2 september arrangeras för första året ALS dagen i Landskrona.

Förutom att vi vill sprida uppmärksamhet om sjukdomen ALS (Amyotrofisk lateralskleros), har vi även ambitionen att samla in så mycket medel som möjligt till fördel för forskningen kring ALS.

Vi samlas klockan 12.00 utanför Road Riders Mcc i Landskrona. Incheckningen pågar fram till klockan 12.45 och det kostar 50:-/person att delta. Dessa pengar går oavkortat till Ulla-Carin Lindquists. Starten går klockan 13.00 och turen kommer att ta oss genom de vackraste delarna i nord västra Skåne. Under turens gång kommer vi att stanna till på fika pauser och målgången sker utanför Maddes café och restaurang i Landskrona där vi alla blir bjudna på tacobuffé. Buffén står framdukad från 16.00 till 21.00............

RadicalRiders står bakom detta evenemang och vill gärna se en massa sporthojjar där.

Rajslaiters i sporthojgruppen:
Mr K
Jimmyretta
Zilversurfer
Von Vettet

Mera info och intresselista här http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=129054

Låter mycket intressant! Har jag inget bokat, så är jag på! Ska kolla kalendern och återkommer.

Bra initativ Mr K!

Var nu duktiga riders och boka in detta i er kalender.

Jag kan lova er att det kommer att bli en toppen dag...bara vädret e nice så ska vi se till så att resten det blir toppen det med. Behöver man har jag mega gott om plats i city att ställa hojen på.

Upp med dig....

Hello HBG...
Hoppas att ni är ett gäng som kommer nästa helg.
Skulle verkligen vilja köra med på TT nästa vecka. Om man nu lyckas hitta tid till det.:va

Hoppas verkligen att solen den lysser på oss och att vi blir ett riktigt stort gäng.

Intresset från folk som hör av sig är väldigt stort så det kommer nog att bli en fin runda. Kom nu ihåg att det finns även en grupp för de som gillar att glida fram på sina pråmar så även jobbekompisar, föräldrar och alla andra som inte tok gazzar kan hänga med.
alla är välkommna.

Vill man stanna kvar efter runda så finns det gott om riktiga garage/verkstäder att ställa in hojarna på. SÅ klart är det larmat och ...vad ska man kalla det??? bevakat av vakter med ryggmärken.

Det hela kommer att bli en toppen dag med ett jäkla drag och tänk dig själv att det är nog första gången då allt du dricker faktist kommer att göra någon nytta. ALLT VI SÄLJER I ÖL FÅR VI SPONSRAT...så 40 för en RIKTIG stor stark e samma som 40 pix rätt i insamlingsdosan.

Hoppas vi ses

//glenn
Som tycker det ska bli rätt kul att se om någon av gubbhojarna har mer krom än han på sin hoj

Mr K skrev:
2328648 Lördagen den 2 september arrangeras för första året ALS dagen i Landskrona.

Vi samlas klockan 12.00 utanför Road Riders Mcc i Landskrona. Incheckningen pågar fram till klockan 12.45 och det kostar 50:-/person att delta.

Var ligger då detta??
Road Riders Mcc i Landskrona säger mig tyvärr inget, och Eniro är like clueless som mig... :hihi

:hej

*håller tummarna för fint väder*

PutteLiten skrev:
2426625 Var ligger då detta??
Road Riders Mcc i Landskrona säger mig tyvärr inget, och Eniro är like clueless som mig... :hihi

:hej

*håller tummarna för fint väder*
Faktorigatan 10 Landskrona sök på hitta.se

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...