MC-Garage I Uppsala

oz_replica

mcRookie
Gick med
26 Dec 2005
Ort
Uppsala
Hoj
2002, Yamaha R1
Hej på er!

Jag är Ålänning och har precis flyttat in hojen hit till Uppsala.

Jag bor i studentlägenhet mitt i stan och hade hoppats på att jag skulle få ställa hojen nere i cykelförrådet men det skulle tydligen inte brandskyddet gilla så nu är jag som utan ställe att ha den stå att på (R1:a).

Jag undrar nu om det är någon som har ett utrymme i stan till övers eller känner någon bekant som har det, alternativt vart jag ska vända mig för att hitta nått ställe att förvara min kära cykel på?

Det skulle underlätta väldigt mycket!
Gillar verkligen inte att ha den stående på gatan.

All hjälp uppskattas väldigt mycket så stort tack på förhand!

mvh

Oskar
 
Välkommen Yamma-broder! Om du vill få lite snabbare respons osv så gå gärna med i våran grupp på facebook också som heter just Sporthoj Uppsala och skriv ett inlägg där också så kan du få snabbare respons. Kan ju inte tänka mig annat än att minst ett GÄNG vill skryta om att ha en R1a i sitt garage också :tummenupp
 
Hej,

här har ni en till på garage jakt inför vintern, gärna med plats för mina två hojjar (men åtminstone till Ducatin,
hon är italienare och fryser så lätt:D). Jag 36, bor i radhus i Sunnersta med fru o barn, men bara med carport, två hojjar en Ducati 1198s en Honda Blackbird.. Svar emottages tacksamt.
 
Min syster behöver en plats för vinterförvaring om någon vill ställa upp.
 
Kan nog klämma in en till hos mig, 150:-/månad i låst flerbilsgarage (kallgarage) i Uppsala...

mvh
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top