Mc Fest 30 Maj 2009

Självklart tjejen, ju fler vi blir dessto roligare. Ta med dig dina tjejkompisar också :yoparty

Vi kommer på festen...

1. Pippi
2. Hagis
3. Madly +2
4. Krille
5. C.Barrow
6. Rob
7. Micha
8. Bikerwoman
9. Rogge + 1
10. Mcvickan
11.
12.
13.
14.
15.

Dags att lyfta tråden....

Vi kommer på festen... :fyllisar

1. Pippi
2. Hagis
3. Madly +2
4. Krille
5. C.Barrow
6. Rob
7. Micha
8. Bikerwoman
9. Rogge + 1
10. Mcvickan
11. Rickey
12. Freddie
13. Jojje
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

MISSA INTE ÅRETS FÖRSTA OCH FÖRMODLIGEN ENDA RIKTIGA HOJFEST! PARKERA HOJARNA UTANFÖR OM NI INTE SKA DRICKA, DRICKER NI SÅ PARKERAR NI DOM HEMMA! MEN LÅT DET HÄR BLI ÅRETS EVENT SOM HELA LANDET ÖNSKAR DOM HADE VARIT PÅ, OCH SOM DU FAKTISKT VAR MED PÅ! DET ÄR DAGS FÖR EN NY EPOK AV HISTORIA, SÅ TÄNKER DU TA DEL AV DEN ELLER TÄNKER DU SITTA HEMMA OCH SPELA TV-SPEL OCH HA NADA ATT BERÄTTA FÖR DINA BARNBARN! :yoparty

Klart man kommer =)

har en bit att åka men det skall nog ordna sig :fyllisar

MIDAS: jag ser fram emot det!
Jag vet att det är på fel sida av stan men det är fan lika långt från mig som från er. Så BikerBoyz och Stripes Mc, förfest hos mig och troy! Tröjor gäller annars får ni smaka på batong :D

Givetvis gäller det samliga 4 klubbar, Stripe Mc, firebladeklubben, bikerboyz och alphabeast. men som sagt tröjor gäller för insläpp hos oss!

/Bosse batong

Last edited:
Jag vet att det är på fel sida av stan men det är fan lika långt från mig som från er. Så BikerBoyz och Stripes Mc, förfest hos mig och troy! Tröjor gäller annars får ni smaka på batong :D

Givetvis gäller det samliga 4 klubbar, Stripe Mc, firebladeklubben, bikerboyz och alphabeast. men som sagt tröjor gäller för insläpp hos oss!

/Bosse batong

Så du menar att du inte skulle släppa in lilla gulliga mig som har annan tröja alltså? ;)

Mc-fest 30 maj 2009

Jag vet att det är på fel sida av stan men det är fan lika långt från mig som från er. Så BikerBoyz och Stripes Mc, förfest hos mig och troy!
- Bjuds det på mat oxå? Har hört rykten om kulinarisk expertis hähä! :brynad

Tröjor gäller annars får ni smaka på batong :D

/Bosse batong

- Jag har ju som tur är alltid tröja på mig,de blir ju så kallt om magen annars.
Det framgick ju iaf inte att det var nån särskild tröja man skulle ha.
Jag har en fin brun med ränder på, går den bra? Eller ska det va såna där med döskallar och eld och grejer? Bara man får va naken på efterfesten så kan ja komma i chockrosa med lite fluffigt på! :galen

1. Pippi
2. Hagis
3. Madly +2
4. Krille
5. C.Barrow
6. Rob
7. Micha
8. Bikerwoman
9. Rogge + 1
10. Mcvickan
11. Rickey
12. Freddie
13. Jojje
14. Tork™
15.
16.
17.
18.
19.
20.

självklart!!!

1. Pippi
2. Hagis
3. Madly +2
4. Krille
5. C.Barrow
6. Rob
7. Micha
8. Bikerwoman
9. Rogge + 1
10. Mcvickan
11. Rickey
12. Freddie
13. Jojje
14. Tork™
15. Troy
16.
17.
18.
19.
20.

hehe jag nämnde just vilka 4 tröjor som gäller! Vi bor inte i hus tyvärr så utrymmet är begränsat. Jag har inte plats för hela sporthoj.com tyvärr, önskar jag hade det! Men nu är det som det är så vi andra får ses inne i stan istället!

tröjor som gäller = Stripe Mc, Alphabeast, Fireblade klubben, BikerBoyz.....

hehe jag nämnde just vilka 4 tröjor som gäller! Vi bor inte i hus tyvärr så utrymmet är begränsat. Jag har inte plats för hela sporthoj.com tyvärr, önskar jag hade det! Men nu är det som det är så vi andra får ses inne i stan istället!

tröjor som gäller = Stripe Mc, Alphabeast, Fireblade klubben, BikerBoyz.....

Töjan nytvättad och som det ser ut nu så blir det 80 mil hoj för att komma till festen men är det fest så är det fest :fyllisar

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025