MC förvaring

Henrik E

Nakenfis
Gick med
18 Dec 2005
Hoj
Kawa Z750 -07
Hej allihop.
Efter årsskiftet byter jag småstad mot storstad och blir Göteborgare. Dock så har jag ett problem, jag har inte fått tag i garage eller någon lokal att ha hojjen i. Lägenheten ligger på värmegatan i biskopsgården och jag skulle gärna vilja ha något i de trakterna. Har ni plats över i ett garage eller tips på var jag kan få tag i en skulle jag bli tacksamm.

PMa, maila eller ring.
Henrik
070-7408925

gärna en rörelseaktiverande webkamera riktad mot hojen också och installera ett säkerhetssystem som skickar några tusen volt genom hojen om man försöker forsera tändning.

Helt seriöst så vet jag tyvärr inte något garage i närheten tyvärr. Men får jag nys om något så hör jag av mig.

Glöm dessutom inte 24timmaromdygnetväktaren som skall stå utanför och vakta garaget.

Parkera jämte bandidos-killen om han har kvar sin R1. Då är nog även din hoj fredad.:D

Parkera jämte bandidos-killen om han har kvar sin R1. Då är nog även din hoj fredad.:D

Det har jag gjort hela sommaren och det funkar utmärkt :yoparty
Jepp, han har kvar den men i garage under vintern. Kan fixa ett bandidosklistermärke ifall du vill ha :gnissla

Last edited:
Ge det till Henrik E, kan behöva om han ska parkera sin hoj däruppe.
Hehe, jag kanske skulle trycka upp ett sånt klistermärke. :P
Jag är medveten om att det inte är det lugnaste stället att bo på men jag behövde en lägenhet. Har tänkt köpa en lägenhet så fort räntorna stabiliserat sig.

Hojjen är försäkrad hoj bilsport så jag måste ha garage. Har fått lite förslag på pm så det löser sig nog för mig, om inte så uppar jag tråden om ett tag.
Tack för alla tips.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...