HanneZ
Avställd
Ja det säger det om mig att jag inte har ork eller lust, inget annat. I övrigt tycker jag samma, nog om det.Nr:18 skrev:2285617Att du inte har tid eller lust att leta upp bevis för det du anklagar mej för säger mer om dej än om mej. Jag har aldrig fördömt nån som kört för fort på väg, däremot fördömer jag gnället på att poliserna gör fel som bötfäller dom. Jag har även klagat på folk som drar snuten, då jag anser att det medför onödiga risker. Man vet om spelreglerna när man vrider på rullen, är man missnöjd med reglerna visar man det med hjälp av valsedeln, inte genom att gnälla på poliser som gör sitt jobb.
Nr:18 skrev:Angående situationen, klart att den som kör på bakifrån är vållande! Men tror du på allvar att den killen mår bra idag? Förtjänar han ett nackskott för att ha varit oaktsam i trafiken? Kan du tänka dej vilka bilder den killen har på hornhinnan ikväll när han lägger sej i sängen? Jag har råkat ut för en del under mina år på vägarna, det ska du veta: Man sover aldrig gott om man skadat nån annan.
Att jag skulle förespråka nackskott? Nä verkligen inte, jag har suttit o gaggat med idioterna här på sporthoj i flera mils trådar om de som verkligen förespråkar detta. Så jag är nog den siste på hela sh som tycker så. Du kanske läste tråden om där något mejjat ner "småpojkar" på en stulen hoj?
Föraren mår garanterat uselt, vare sig det var hans fel eller inte. Det jag tänkte på nu var skuldfrågan. Pojkarna här på sh behöver skriva av sig lite kulsprute-smajli och använda sig av uttryck som "fan han borde avrättas" i några sidor här, sen glömmer dom av alltihopa och i eftermiddag är dom ute o kör som vanligt.