Mc förare / hoj sökes för filminspelning lördag 8/10 (Stockholm)

Alexanderperi

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2016
Hoj
Yamaha
Hej folks!
Förare i Stockholm sökes!

Söker MC-förare och MC (gärna pimpad med neon etc) för musikvideo.
Vi kommer filma feta tagningar i garage, i tunnlar och massa burnouts under en heldag.
Mejla gärna mig gärna för mer info, eller skriv namn på någon du kan rekommendera.

Arvode utgår givetvis.

Önskar allt gott!

Last edited:
Det känns som dessa förfrågningar alltid kommer utanför säsongen. What's up with that?

Lessen, inget gummi kvar :brynad
MCEXmasDay2015-59.jpg

Jag har för övrigt en trave gamla däck ni kan få alldeles gratis för att elda upp om ni vill göra billiga burnouts.

Har oxå några 17" som kan användas till ändamålet... Ska ändå till tippen me dom annars...

Så jävla negativa. Det är ju knappast vinter än heller. Jag tror ni bara är gamla och bittra.

Så jävla negativa. Det är ju knappast vinter än heller. Jag tror ni bara är gamla och bittra.

Det är väl mest att de här önskemålen verkar vara väldigt oplanerade, och alltid komma på hösten efter säsong.
Men, som sagt så har jag väl en 7 stycken bakdäck jag gärna skänker till burnoutändamål. Annars ska de ändå bara kastas, så det är ju lika bra om de blir använda.

det kan jag absolut hålla med om. Framförhållningen är rätt kass faktiskt.

Det lämnar det ju helt öppet för killar som dig, såna som inte bara gnäller på andra utan levererar själv :tummenupp

Berätta sen hur det gick !

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Det lämnar det ju helt öppet för killar som dig, såna som inte bara gnäller på andra utan levererar själv :tummenupp

Berätta sen hur det gick !

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Hade jag varit en cool kille och bättre placerad geografiskt så visst varför inte.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT