En man som färdades på motorcyckel längs köpmangatan i Timrå på måndagen blev beskjuten och träffad i ryggen av vad som förmodas vara en paintball. Han upplevde att skottet kom från en fastighet på västra sidan av vägen, från något av husem efter parkeringen vid ICA. Hade kulan tagit högre upp är det möjligt att han kört omkull och blivit påkörd av en bakomliggande bil. ( ST )
Läste det där i Sundsvall`s tidning idag. Vilka jevla idioter.
Läste det där i Sundsvall`s tidning idag. Vilka jevla idioter.

men visst hade man fått tag i ett kräk som skjuter paintball, luft eller sag på en när man kör hoj då hade jag nog
på honom o sen stoppa geväret upp där solen inte skiner.


Det här är orsaken till att man aldrig kör igenom Timra
