Mc förare avled efter singelolycka.

mr_baloo82

Baloo
Gick med
24 Jul 2006
Hoj
Yamaha 600 Fazer
Mc-förare avled i singelolycka
En motorcyklist avled på onsdagskvällen efter att ha kört in i ett träd på vägen mellan Ljungbyhed och Stenehed.

KLIPPAN. Mc-föraren, en 39-årig man, avled av allt att döma omedelbart efter den kraftiga kollisionen med trädet. Det var på onsdagskvällen oklart vad som gjorde att motorcyklisten tappade kontrollen och kanade av vägen.

Polisen fick in larmet om olyckan, som inträffade på väg 1212 vid Körslätts gård, klockan 17.04.

hd.se

Finner inga ord... dessutom har det smällt nu igen.

"En singelolycka med motorcykel inträffade vid 12-tiden på Malmöleden i Helsingborg. Polis och ambulans är på plats. Framkomligheten är begränsad föbi olycksplatsen under räddningsarbetet.

Enligt uppgift ligger motorcykelföraren i vägrenen på den södergående sidan, vid trafikplats Ramlösa. Larmet om olyckan inkom 12.04. Det finns ännu inga uppgifter om skador."

Detta känns inte bra

:( :(

-:Edit:- Den sista olyckan är ju precis utanför mitt! :(

Vår Mc-Broder ''RÖRIS'' Har lämnat denna Värld, Han var på väg till mej i Onsdags, Men kom aldrig Fram ca; 1km innan så hände det som inte får hända En sån fin Vän & Kamrat som Patrik får man leta efter med Blåslampa, i Dag var vi i Ängelholm på kappelet & fick se Patrik, Som hanns sambo sa så Dog han Lyklig. Vi kommer att träffas en gång till 'Röris'' innan jag säger Farväl till dej,...

Vår Mc-Broder ''RÖRIS'' Har lämnat denna Värld, Han var på väg till mej i Onsdags, Men kom aldrig Fram ca; 1km innan så hände det som inte får hända En sån fin Vän & Kamrat som Patrik får man leta efter med Blåslampa, i Dag var vi i Ängelholm på kappelet & fick se Patrik, Som hanns sambo sa så Dog han Lyklig. Vi kommer att träffas en gång till 'Röris'' innan jag säger Farväl till dej,...

Lider med dej, jag vet hur det känns att mista en nära vän och en i familjen.
Jag förlorade min lille bror tidigare i år, 14 Januari R.I.P

Så ta det nu lugnt där ute!!!!!!!!

Röris

Min sambo ringde mig direkt när hon hörde att en mc olycka hade skett utamför klippan. Jag satt i bilen då på väg hem från kallis kallbad i hbg. Snacka om att hjärnan vaknar till liv o börjar undra vem det kan vara. Söndag ringde Kuazimudo mig o undra om jag ville hänga med ut o köra. Först tveka jag för jag o sambon skulle på eftermiddagsfika hos hennes bror. Men när han sa att det var hans bästa kompis som hade dött. Och att patriks sambo skulle hänga med ut oxå. Var de bara självklart att man hänger med när man blir tillfrågad.
Dels att jag hängde med var att jag själv har varit ca 30cm från att plantera skallen i en vägvisar stolpe när jag gick i backen i ca. 180km/h för 4år sedan. Så de var väll inte min tur den gången men helt klart så fick jag en helt annan syn på vad livet är värt. Ett liv är ovärdeligt.
De lilla jag fick träffa Patrik var just en sådan vän man skulle vilja lära känna riktigt väl. Hjärtat på rätta stället. Sist jag träffa han var på statoil macken i eslöv som turen skulle gå ifrån som MCK vilse hade engagerat. Han berätta då att skulle få sin nya båge om en vecka. O han berätta vad han sysla med o ja. babbla kunde han hehe :D. O de kan hans sambo oxå märkte jag:D. Hoppas man kan få lära känna dig lite mer. Och att allt kommer att lösa sig o få finna sin ro igen.
:pannkyss
mvh: Fredrik

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka