MC-Domare sökes!

• Thread starter Thread starter manneman
  • Start date Start date

manneman

Guest
Tjena tjejer och killar!

Den 24 juli 2011 är det dags för IS Göta att sparka liv i Helsingborgs triathlon igen efter att det har legat i träda i över 10 år.

Därmed så söker vi frivilliga funktionärer som känner för att ställa upp med sina hojar på en del poster några timmar under en lördag.
Några agerar vägspärr för att säkerställa triathleternas framfart under cykelmomentet, några skjutsar runt tävlingsdomare vilken kan komma att var den som normalt åker omkring med dig efter en kortare utbildning och några står standby för att snabbt kunna assistera ute på banan med sjukvårdare eller annan assistans.

Är några av er intresserade av att hjälpa till med detta så får ni väldigt gärna kontakta mig per mail manneman@live.se

Tävlingsledaren:tummenupp

Last edited:
Manneman...
Du ska få mail av mig när jag inte sitter vid jobbdatorn... detta låter mycket intressant.

Finns det någon deadline för anmälan? Kanske kunde vara bra att skriva ut?

Det låter som en rolig grej att ställa upp på, och så får vi visa att vi är helt vanliga mäniskor:va

Faktiskt. Jag tror att vi kan tjäna en hel del good will genom att hjälpa till med det.
Är jag hemma ställer jag upp.

Domarn kan vel cykla efter er manne :D för ni är ju inte så snabba :arsele:D:krama

Och den där kallar sig min svåger...:gnissla
(Jo han är ju det där ute i den verkliga verkligheten.:arsele)

Jag passar på att tacka Voody, VBK och er andra som mailat mig och jag tror och hoppas på att detta är ett centralt evenemang i Helsingborg var vi i dagsläget redan har såväl polisen, kommunen samt Kustbevakningen inblandade i arrangemanget så det finns all anledning att låta visa upp sig ifrån sin bästa sida!:D

Och den där kallar sig min svåger...:gnissla
(Jo han är ju det där ute i den verkliga verkligheten.:arsele)

Jag passar på att tacka Voody, VBK och er andra som mailat mig och jag tror och hoppas på att detta är ett centralt evenemang i Helsingborg var vi i dagsläget redan har såväl polisen, kommunen samt Kustbevakningen inblandade i arrangemanget så det finns all anledning att låta visa upp sig ifrån sin bästa sida!:D

Spännande.
På vilket sätt är förrästen kustbevakningen inblandad i det hela?

Om någon drunknar i svett..

Förhoppningsvis blir det varmt men det är inte av den anledningen...

Spännande.
På vilket sätt är förrästen kustbevakningen inblandad i det hela?

Kustbevakningen i Hbg är inblandade på det viset att det är de som låter mäta upp simsträckan, de sätter ut bojar att följa under simningsmomentet, de sköter bevakningen under själva simningen vad gäller både under och över vattnet samt att de sköter den yttre bevakningen av tävlingen under simningsmomentet, dvs om du får för dig att rejsa in på tävlingsområdet med din vattenskoter eller motorbåt så kanske du ändrar åsikt när du får syn på deras 12,7 mm AKAN...:crash
(KB har vattentät Glock, pepparspray och batong.)

Lite skämt men mycket allvar, KB sköter och koordinerar en stor insats under tävlingen vilket de skall ha all heder för!:tummenupp

Last edited:
Kustbevakningen i Hbg är inblandade på det viset att det är de som låter mäta upp simsträckan, de sätter ut bojar att följa under simningsmomentet, de sköter bevakningen under själva simningen vad gäller både under och över vattnet samt att de sköter den yttre bevakningen av tävlingen under simningsmomentet, dvs om du får för dig att rejsa in på tävlingsområdet med din vattenskoter eller motorbåt så kanske du ändrar åsikt när du får syn på deras 12,7 mm AKAN...:crash
(KB har vattentät Glock, pepparspray och batong.)

Lite skämt men mycket allvar, KB sköter och koordinerar en stor insats under tävlingen vilket de skall ha all heder för!:tummenupp

Jobbar du inom kustbevakningen?

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back