MC-Depån

Code

Medlem
Gick med
8 Jul 2008
Hoj
KTM
Hur är det att handla från MC-depan.com? Är de "aktiva" fortfarande? Anledningen till frågan är att hemsidan ser ut att vara från 1995 och riktigt svårnavigerad, oinspirerade.
Den är hyfsat sökoptimerad däremot för den dyker upp väldigt högt upp när man googlar mc prylar.

Bra fråga jag beställde list till rutan på hojen fick bekräftelse men sen inget mer, det va för 4 dagar sen typ...så jag är lite nyfiken själv.

Jag brukar köra dit istället och handla på plats. Sist jag var där var hösten förra året. Vet inte om det skulle hänt något sedan dess. Som jag fattat det så är det ju mest en förmedling av Louis.eu sortimentet.

Jag ställde en fråga via mail och fick snabbt svar. Mailade även in en beställning som de även svarade snabbt på.
Så än så länge så funkar det för min del..:)

Tror det är enmansföretag. Alltid samma snubbe i butiken och samma person som svarat på telefon.

Väldigt bra service, trevliga, ärliga och reko på alla vis. Enda neg är väl lev tiderna, men om man inte har bråttom så kan man lita på att grejorna kommer.

Undrade samma sak och gjorde samma upptäckt idag som du gjorde för fem år sedan, att deras sajt är som en tidsresa till 1995. Min reaktion blir att direkt välja något annat eftersom det ger intryck av a) generell inkompetens och b) att det kommer ta tre gånger längre tid att hitta det jag letar efter än på en tidsenligt sajt.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025