Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Richard R skrev:e de några som ska åka ner till västervik nästa fredag från sthlms trakten efter lunch??
Det är både och. Det blir mao helt o hållet vad man gör det till. Vill man ha det vilt sällar man sig till de vilda och leker galen, det brukar bli bästSVooSh skrev:Är det någon som varit där förut som kan berätta lite om vad det är för träff. Det första jag hörde om träffen var att det går ganska vilt till där vilket passar mig jättebra men sen råkade jag läsa att det är mer av en familjeträff. Så hur är det egentligen?![]()
E de inte nu i helgen?Santo skrev:Är det nästa fredag? Vi blir nog 3 eller fler från Linköping![]()
Åker ni hoj från åtvid? Många lr? Vi är blir ett par st som oxå ska dra dit på fredag.. Kanske kan ses i åtvid så vi blir lite folk.. De e juh alltid kul...ninja irak skrev:jo nu i helgen är det börjar redan på torsdag.men själv så åker jag inte dit förr en på fredag
och dom som kommer från sth. på E22 sväng av till höger innan ni kommer till gamleby och kör under bron mot piperskärr så kommer ni bakvägen till gränsö slott är desutom en trevlig väg att åka mc på
![]()
Tyvärr så åker vi inte förrens fyra från linköping..ninja irak skrev:hänger på om ni passerar åtvid blir annars tvungen att åka själv vilken tid hade ni tänkt passera själv så tänkte jag åka vid 12 tiden.
Tjenna! Nu är det spikat vi drar 5 hojar inkluderat Svoosch o jag från Bålsta (5 mil nordväst om Tokholm) runt 12 bläcket på Fredag mot V-vik. Blir nog 55:an ner mot Peking.ninja irak skrev:jo nu i helgen är det börjar redan på torsdag.men själv så åker jag inte dit förr en på fredag
och dom som kommer från sth. på E22 sväng av till höger innan ni kommer till gamleby och kör under bron mot piperskärr så kommer ni bakvägen till gränsö slott är desutom en trevlig väg att åka mc på
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden