mc dagarna i västervik...

Normalt sett fredag, men det är några med alldeles för mycket fritid som pratar om att åka upp på torsdagen.

yzfjohan skrev:
va gött åker ni ner på torsdag lr fredag?

okej, men man kan väl göra så när det börjar närma sig träffen så kan vi väl skriva här å byta nummer å så , så vi kan rocka loss ihop alla här ifrån :)

jenni_e skrev:
Jag och Linda_W har funderat på att köra upp där.. under förutsättningarna att hon klarar sin uppkörning, men tror det ska gå galant :tummenupp
Någon som varit där innan som kan uttala sig om hur det är där? värt att köra alla mil från malmö?
Vad jag förstod av att läsa här så är det inte allt för mycket sporthojar, så skulle vara kul om man kunde få :fyllisar lite med lite folk från forumet då vi antagligen endast är två :tuttar som kör upp.

Jag och Micke har varit där 2 år i rad. Varit kul dom gångerna så den träffen e given i år igen. :yoparty Bumclub KOMMER!!! :banana (och imorn blir det Götet :fyllisar )

TommyBum skrev:
Jag och Micke har varit där 2 år i rad. Varit kul dom gångerna så den träffen e given i år igen. :yoparty Bumclub KOMMER!!! :banana (och imorn blir det Götet :fyllisar )

Okej, vi litar på era ord då!
Ses väll där. Får ni se våra fina pussycat hotpants :arsele
Och ja, imorgon blir det götet! :yoparty

Nu har gubben skaffat sig en ny hoj...så det blir nog att vi åker dit..

jenni_e skrev:
Jag och Linda_W har funderat på att köra upp där.. under förutsättningarna att hon klarar sin uppkörning, men tror det ska gå galant :tummenupp
Någon som varit där innan som kan uttala sig om hur det är där? värt att köra alla mil från malmö?
Vad jag förstod av att läsa här så är det inte allt för mycket sporthojar, så skulle vara kul om man kunde få :fyllisar lite med lite folk från forumet då vi antagligen endast är två :tuttar som kör upp.

Min lilla "Pussycat"
Klart jag klarar körningen :tummenupp
Vi ska lätt köra upp dit, jag vill köra så mkt som möjligt resten av säsongen på min pappas underbara MC...Köra upp i våra Hoods...

Fast först är det Götet vi ska koncentrera oss på... :fyllisar

Last edited:
Jag ska göra vad jag kan för att ta mig till V-vik! Har fixat boende i stan, men tänkte hänga på campingen med er...vet ngn om man kan komma o åka som man vill in o ut ifrån campingen???

YZFJOHAN! Du får fixa en stor sporthoj-flagga så vi ser var ni är nånstans!!!
:tummenupp

/KaliZ

Det går alldeles utmärkt att åka fram och tillbaka så länge du löst biljett/armband.

KaliZ skrev:
Jag ska göra vad jag kan för att ta mig till V-vik! Har fixat boende i stan, men tänkte hänga på campingen med er...vet ngn om man kan komma o åka som man vill in o ut ifrån campingen???

YZFJOHAN! Du får fixa en stor sporthoj-flagga så vi ser var ni är nånstans!!!
:tummenupp

/KaliZ

LazyL skrev:
Det går alldeles utmärkt att åka fram och tillbaka så länge du löst biljett/armband.

Eller så är det så att du kan springa in och ut på camping hur mycket du vill.. Har jag alltid gjort iaf.
"Festivalområdet" däremot måste man ha band/biljett för att besöka.

Då slipper jag att ta med grillen...... :tungan
LazyL skrev:
Det är bara knacka på, vi kommer synas... Och höras... Vi bits inte, såvida omständigheterna inte kräver det :tungan Och vi har jättegrillen allan med oss.

mjukis skrev:
Eller så är det så att du kan springa in och ut på camping hur mycket du vill.. Har jag alltid gjort iaf.
"Festivalområdet" däremot måste man ha band/biljett för att besöka.

Okaj...fint! Då kommer jag när jag känner grill-lukten då!!! :tummenupp :hihi

//KaliZ

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC