MC DAGAR i Göteborg

GSRider

Ny medlem
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
SUZUKI GSR600A
Upptäckte precis det här www.mcdagar.se . När jag pratade med de från Suzuki så sa de att d kommer o finnas (förhoppningsvis) över 100 hojar som man kan prov köra av alla olika märken. Fan va grymt säsongen verkar o starta!!!!!:tummenupp

Whants to know more:näsblod

Ja då får det bli en tur till göteborg:yoparty
Nej inte så långt, Dom ska hålla det i Säve depå, firmor jag vet som ska vara där e; Biscaya, din mc-center, yamaha center, Honda-center, Superbike, johans mc, grymt ju, krokväg hela vägen ner, provkörning o sen en glass ute i Marstrand!

Var på Biscaya idag o kikade lite, snubben sade att dom skulle ha väldigt många hojar till provkörning bl a 1098/1198:banana :banana

Merparten av Göteborgs handlare kommer vara där med i princip hela deras demo program så det kommer vara som sagt runt 100 hojar lite uppvisningar, lite special hojar, mc uppvisningar mm. Kommer vara som en provkörningsdag/Mc-mässa och eftersom mässan var i sthlm i år så passar det ju bra.

Fan vad gött! Hoppas man får provköra lite trots att man bara har mellan...

Grattis... fler märken på ert event än MC-dagen i sthlm! Verkar ju bli ett trevligt arr det där :tummenupp

Undra vilka hojer som kommer vara med. En som jag vet är 800GP från Gilera. XD Scooter med 98 HK och toppfart 240. Körde din lite föra året, men den ska jag köra där med!
Vet någon om MV Agusta ska vara med?

www.mcdagar.se

Kommer garanterat bli bra det här slipper man åka till bike dagarna i år.Vill verkligen proköra Gsx-R 1000 k9 och nya r1an resten har man ju redan hunnit testa.

Det är verkligen starkt av Gbg,s Mc handlare att gör en sån här grej.

Alltid roligt med mc fest i Gbg....:yoparty

Min tjej behöver utrustning, hela paketet så hon kan åka med mig i sommar. Vi hinner nog dock ej åka till både mc-dagarna i göteborg och Bike-dagarna i trollhättan. var tror ni med lite erfarenhet man har störst chans att göra ett bra klipp på säg skinnställ, stövlar, hjälm osv, eller allvädersställ, inte bestämt än. på Bike i Trollhättan i helgen, eller på MC-dagarna i Göteborg?

tack

Fan vad gött! Hoppas man får provköra lite trots att man bara har mellan...

Tror nog att du kan glömma det. Om du kollar på www.mcdagar.se finns det ett formulär att ladda ner och fylla i om man vill provköra, där står det angivet att man måste ha A behörighet för tung MC, trots att det är avlyst område betraktas det som allmän väg. Sorry...

Tror nog att du kan glömma det. Om du kollar på www.mcdagar.se finns det ett formulär att ladda ner och fylla i om man vill provköra, där står det angivet att man måste ha A behörighet för tung MC, trots att det är avlyst område betraktas det som allmän väg. Sorry...

Men tjatar han en stund så kan han nog få prova piaggio mp3 250...........:hojbusa :D

MC till folket----------

Ska detta va det som ska bli istället för våra ständigt återkommande MC-mässor PÅ TVå Hjul?:va Nu inställt i Göteborg 2010:mad:

Då får de bli något in i hästväg.
100 hojar för provkörning, de e bra!
Hur många är intressanta?
Hur lång blir kön vid dessa hojar?
10.000.-- i självrisk för de som ej tänkte på detta!

2 dagar och öppet 7 timmar varje dag. Om de är lite pissigt väder då?

Ogillar tanken att MC/Bil/Motorsportmässor ej längre har råd att hålla dessa under de förutsättningar som gäller. Storstadspriser på Monteryta.
Dags att tänka om, andra lokaler! Men utomhus.......... istället för en tjusig fin mässa vintertid när vi ligger i dvala och bara går och fantiserar emot/om kommande säsong!?

Når mc-handeln med ett sådant här evenemang folk som ännu ej blivit bitna utav det? som vi säger är det bästa som finns. Varför grubbla på detta... om ett tag vet vi!

Morrongrinig Toyman. mässfreak i liten skala..............

undrar vad de hojarna är värda efter 2 dagar ständiga provkörningar av hudratals mc-freaks som lär varva till revstopp varenda runda.. eheh..

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show